Café de Download
Citaat van GearBest op 28 maart 2018, 02:255 uur geleden zei Duken:Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping.
De lamp met dropshipping is binnen, en die was later besteld
raarrr of juist niet.
Maar erg tof lampje. Werkt snel en fijn zonder extra station. Elke lamp hangt los aan je wifi. Ook te koppelen met Google home. Ongelooflijk voor die 14 euro. Super @GearBest dank
Dat is fijn om te horen. Het is niet heel vreemd dat de ene al binnen is en de ander nog niet. Soms komen ze net in een andere container terecht waardoor de ene sneller is dan de ander. De ander zal snel moeten volgen
Ja het zijn zeker mooie spulletjes en zeker handig. Oh met Google Home wist ik niet, maar dat is wel handig om te weten
5 uur geleden zei Duken:Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping.
raarrr of juist niet.
Maar erg tof lampje. Werkt snel en fijn zonder extra station. Elke lamp hangt los aan je wifi. Ook te koppelen met Google home. Ongelooflijk voor die 14 euro. Super @GearBest dank
Dat is fijn om te horen. Het is niet heel vreemd dat de ene al binnen is en de ander nog niet. Soms komen ze net in een andere container terecht waardoor de ene sneller is dan de ander. De ander zal snel moeten volgen
Ja het zijn zeker mooie spulletjes en zeker handig. Oh met Google Home wist ik niet, maar dat is wel handig om te weten
Citaat van Duken op 28 maart 2018, 05:06Bedankt gearbest.we wachten de volgende container een af
Leuk voor aankomend weekend:
HUMBLE BUNDLE IS WEER EENS LEKKER GUL. JE KAN NU NAMELIJK GRATIS EN VOOR NIKS DE GRAUWE SHOOTER THE DARKNESS 2 BINNENHALEN.Zo nu en dan wil Humble Bundle games helemaal gratis en voor niks weggeven. Zo ook nu; als je snel genoeg bent kan je gratis aan de slag met The Darkness 2. Deze shooter is gebaseerd op een comic-serie en hoewel het eerste deel veel beter is, is het spelen van deel 2 ook geen straf. Je hebt nog ongeveer een dag en acht uur, voor zolang als je voorraad strekt.
The Darkness 2 is niet bepaald een meesterwerk, maar een slechte game is het ook zeker niet. En voor een prijskaartje van helemaal gratis kunnen we hem je zeker wel aanraden
Bedankt gearbest.we wachten de volgende container een af
Leuk voor aankomend weekend:
Zo nu en dan wil Humble Bundle games helemaal gratis en voor niks weggeven. Zo ook nu; als je snel genoeg bent kan je gratis aan de slag met The Darkness 2. Deze shooter is gebaseerd op een comic-serie en hoewel het eerste deel veel beter is, is het spelen van deel 2 ook geen straf. Je hebt nog ongeveer een dag en acht uur, voor zolang als je voorraad strekt.
The Darkness 2 is niet bepaald een meesterwerk, maar een slechte game is het ook zeker niet. En voor een prijskaartje van helemaal gratis kunnen we hem je zeker wel aanraden
Citaat van William op 28 maart 2018, 05:54Mogge allemaal
9 uur geleden zei Duken:Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping.
raarrr of juist niet.
Mooi dat er al binnen is. Veel plezier ermee.
Mogge allemaal
9 uur geleden zei Duken:Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping.
raarrr of juist niet.
Mooi dat er al binnen is. Veel plezier ermee.
Citaat van Meh Meh op 28 maart 2018, 09:2312 uur geleden zei Duken:Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping.
raarrr of juist niet.
Wanneer heb je 'm besteld? Ik heb nog niets vernomen.
Een hele fijne dag allemaal!
12 uur geleden zei Duken:Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping.
raarrr of juist niet.
Wanneer heb je 'm besteld? Ik heb nog niets vernomen.
Een hele fijne dag allemaal!
Citaat van Rikkert. op 28 maart 2018, 10:47Darkness 2 is wel een aanrader. Vond em altijd wel vermakelijk
@Duken @Meh Meh en anderen, vanavond potje Siege/PUBG?
Darkness 2 is wel een aanrader. Vond em altijd wel vermakelijk
@Duken @Meh Meh en anderen, vanavond potje Siege/PUBG?
Citaat van Duken op 28 maart 2018, 11:06Vanavond lukt mij niet, morgen avond wel! Als de kids op bed liggen. Rond 20.15
sluit ik de headset aan
Vanavond lukt mij niet, morgen avond wel! Als de kids op bed liggen. Rond 20.15 sluit ik de headset aan
Citaat van Meh Meh op 28 maart 2018, 11:08Hey @Rikkert., ik ben er vanavond. Ik moet even 15 tot 30 minuten bij de buren langs, maar weet nog niet hoe laat. (waarschijnlijk ergens tussen 20:30 en 21:45 uur.)
Gisteren een uurtje Far Cry 5 is gespeeld, de game is het geld zeker waard. Ik denk alleen dat een goede videokaart toch belangrijk is.
Voor 60FPS en 4K heb je 2 maal een 1080ti nodig. Dat hebben maar weinig mensen.
Hey @Rikkert., ik ben er vanavond. Ik moet even 15 tot 30 minuten bij de buren langs, maar weet nog niet hoe laat. (waarschijnlijk ergens tussen 20:30 en 21:45 uur.)
Gisteren een uurtje Far Cry 5 is gespeeld, de game is het geld zeker waard. Ik denk alleen dat een goede videokaart toch belangrijk is.
Voor 60FPS en 4K heb je 2 maal een 1080ti nodig. Dat hebben maar weinig mensen.
Citaat van Meh Meh op 28 maart 2018, 11:114 minuten geleden zei Duken:Vanavond lukt mij niet, morgen avond wel! Als de kids op bed liggen. Rond 20.15
sluit ik de headset aan
Leuk! Ik kan niet garanderen dat ik er ook ben, op donderdagavond heb ik vaak kleine dingen die er tussenkomen.
Dat je niet met je kinderen in de buurt wilt spelen is helemaal begrijpelijk.
"pappa wat ben je aan het doen?" "Ik ben online wat mensen aan het afschieten".
Leuk als ze in de pubertijd zitten maar met jonge kinderen zou ik ook niet spelen als ze in de buurt zijn.
4 minuten geleden zei Duken:Vanavond lukt mij niet, morgen avond wel! Als de kids op bed liggen. Rond 20.15
sluit ik de headset aan
Leuk! Ik kan niet garanderen dat ik er ook ben, op donderdagavond heb ik vaak kleine dingen die er tussenkomen.
Dat je niet met je kinderen in de buurt wilt spelen is helemaal begrijpelijk.
"pappa wat ben je aan het doen?" "Ik ben online wat mensen aan het afschieten".
Leuk als ze in de pubertijd zitten maar met jonge kinderen zou ik ook niet spelen als ze in de buurt zijn.
Citaat van Meh Meh op 28 maart 2018, 11:1648 minuten geleden zei Duken:De 19de besteld
en zojuist d tweedehands ontvangen van de postbode
Ik heb 'm ook op de 19de besteld zie ik net... Heb jij wel mails ontvangen over de verzending e.d.? Of werd de lamp zo geleverd zonder aankondiging?
48 minuten geleden zei Duken:De 19de besteld
en zojuist d tweedehands ontvangen van de postbode
Ik heb 'm ook op de 19de besteld zie ik net... Heb jij wel mails ontvangen over de verzending e.d.? Of werd de lamp zo geleverd zonder aankondiging?