wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.683 of 2.047Volgende
10 uur geleden zei Draakie:

The men who stare at goats... is dat een film :D De recensies zijn niet eens zo slecht. 

Ik begon ook zo aan die film, kan toch geen goede film zijn. Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar het is best een goede film.
Komt denk ik ook door de wat ervaren acteurs.

Is trouwens deels gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, dat ze psychics wouden gebruiken voor oorlogsvoering. :geenidee:

Prachtig scheersetje. Ik wil gelijk mijn stoppels ermee in smeren :)

Maar nu eerst naar bedje, trusten

Hallo allemaal wat fijn dat je er bent!!!!

Mogge allemaal :)

10 uur geleden zei Duken:

Prachtig scheersetje. Ik wil gelijk mijn stoppels ermee in smeren :)

Maar nu eerst naar bedje, trusten

Het is inderdaad prachtig en heerlijk spul. Vooral de eucalyptus scheercrème ruikt heerlijk. Is volgens mij een nieuwe geur, dus die wou ik eens proberen.
Voor de aftershave balm heb ik eens gekozen voor Arlington, en ik moet zeggen die bevalt me, net zoals de crème, ook wel.

Met zo’n flesje aftershave balm doe je echt maanden. Vorig jaar in Londen een flesje Windsor aftershave balm gekocht, en daar doe ik nu nog mee.

Je bent vorig jaar naar  Dr Harris geweest kan ik mij herinneren, @Monkie Ziet er zo uit.
Is allemaal wat duurder maar het geld waard lijkt mij. 

Far Cry is er eindelijk. Ik ga er vanmiddag eens naar kijken.

Een fijne dag allemaal. :)

Klopt inderdaad. Daar had ik toen 2 potjes scheercrème gekocht (Arlington en Windsor) en dus een flesje aftershave balm ook van Windsor.
In dat flesje zit  nu nog iets minder dan de helft.

Het is allemaal wat duurder inderdaad, al heb je dan wel goed spul. Ik kwam er al snel achter dat je voor een mooi en goed schuim niet veel scheercrème nodig hebt.
Daarom doe ik ook redelijk lang met zo’n potje.

Qua geur is Windsor toch wel me favoriet. Al wil ik de volgende keer toch ook Sandelhout eens gaan proberen.

leuk setje, alleen niet aan mij besteed. ik ben te lui om te scheren. ik gebruik wel baardolie, maar dat maak ik zelf, kan ik ook de geur zelf bepalen.

Te lui om te scheren, dat klinkt baardbaars! :D 
Ik scheer me bijna altijd onder de douche, enkele minuten werk.

Een fijne avond allemaal! :)

Ooooo! Yeelight is binnengekomen vandaag. 1 van de 2... Had ze los gekocht. 1 met en 1 zonder dropshipping. 

De lamp met dropshipping is binnen, en die was later besteld ;) raarrr of juist niet. :)

Maar erg tof lampje. Werkt snel en fijn zonder extra station. Elke lamp hangt los aan je wifi. Ook te koppelen met Google home. Ongelooflijk voor die 14 euro. Super @GearBest dank

Oja, fijne avond!

VorigePage 1.683 of 2.047Volgende