Café de Download
Citaat van Meh Meh op 29 oktober 2017, 18:38Bedankt. Ik heb gisteren wat gedronken en heb toen een vegetarisch gerecht besteld bij een Chinees.
Er zat dus geen kat of hond in verwerkt maar waarschijnlijk wel een hoop bacteriën.Puppy zijn account is inderdaad verwijderd, op zijn eigen verzoek.
Zijn aanwezigheid was niet altijd even gezellig, hij leek het vooral op mij voorzien te hebben.
Mij eigenwijs noemen beschouw ik trouwens als een compliment, eigen wijs.Ik ga weer de hooi opzoeken en een filmpje aanzetten denk ik.
Bedankt. Ik heb gisteren wat gedronken en heb toen een vegetarisch gerecht besteld bij een Chinees.
Er zat dus geen kat of hond in verwerkt maar waarschijnlijk wel een hoop bacteriën.
Puppy zijn account is inderdaad verwijderd, op zijn eigen verzoek.
Zijn aanwezigheid was niet altijd even gezellig, hij leek het vooral op mij voorzien te hebben.
Mij eigenwijs noemen beschouw ik trouwens als een compliment, eigen wijs.
Ik ga weer de hooi opzoeken en een filmpje aanzetten denk ik.
Citaat van Meh Meh op 29 oktober 2017, 18:412 minuten geleden zei THWIT:Nou, beetje een vreemd verhaal, maar goed hij moet maar doen wat ie wil hè.
Ik kan soms wat vaag overkomen maar wat Puppy schreef was soms echt niet te volgen.
Hopelijk kan hij zijn ei elders beter kwijt, ik wens hem welgemeend het beste toe.Een fijne avond allemaal!
2 minuten geleden zei THWIT:Nou, beetje een vreemd verhaal, maar goed hij moet maar doen wat ie wil hè.
Ik kan soms wat vaag overkomen maar wat Puppy schreef was soms echt niet te volgen.
Hopelijk kan hij zijn ei elders beter kwijt, ik wens hem welgemeend het beste toe.
Een fijne avond allemaal!
Citaat van Duken op 29 oktober 2017, 18:58Iedereen is wel een vaag
Ik wil het een gezellig forum houden zonde gedoe en poeha. Ik ben er ook niet altijd en Scheidsrechter gaan we ook niet spelen. We zijn allemaal volwassenen genoeg om met elkaar om te gaan en anders kan je elkaar altijd nog benaderen via private message.
Iedereen is welkom. Proost
Iedereen is wel een vaag
Ik wil het een gezellig forum houden zonde gedoe en poeha. Ik ben er ook niet altijd en Scheidsrechter gaan we ook niet spelen. We zijn allemaal volwassenen genoeg om met elkaar om te gaan en anders kan je elkaar altijd nog benaderen via private message.
Iedereen is welkom. Proost