Café de Download
Citaat van Duken op 28 oktober 2017, 14:47Goedemiddag allen!
Goed om te horen @THWIT!
Die film is ook naar mijn smaak @Meh Meh. Doom FPS film en gamer vond ik eigenlijk ook wel leuk
Goedemiddag allen!
Goed om te horen @THWIT!
Die film is ook naar mijn smaak @Meh Meh. Doom FPS film en gamer vond ik eigenlijk ook wel leuk
Citaat van Meh Meh op 28 oktober 2017, 17:01Doom was goed te doen maar had veel beter kunnen zijn. Ik vond het einde van de film erg goed.
Doet mij denken aan Hardcore Henry, alleen duurt die anderhalf uur.Toevoeging, na het terugzien van deze scène, nee, Hardcore Henry is veel, veel beter dan deze scene.
Doom was goed te doen maar had veel beter kunnen zijn. Ik vond het einde van de film erg goed.
Doet mij denken aan Hardcore Henry, alleen duurt die anderhalf uur.
Toevoeging, na het terugzien van deze scène, nee, Hardcore Henry is veel, veel beter dan deze scene.
Citaat van Meh Meh op 28 oktober 2017, 22:27Speciaal voor Meneer @Rikkert. Sodeju. Volgens mij ben ik blij dat ik de jaren 70 niet heb meegemaakt...
Ja, dit was een grote hit indertijd... Echt.Zo erg is die herrie van Kleine Fransie en Boefie nog niet eens.
Speciaal voor Meneer @Rikkert. Sodeju. Volgens mij ben ik blij dat ik de jaren 70 niet heb meegemaakt...
Ja, dit was een grote hit indertijd... Echt. Zo erg is die herrie van Kleine Fransie en Boefie nog niet eens.
Citaat van Meh Meh op 29 oktober 2017, 16:31Een (bijna) goede avond allemaal! Ik ben de laatste dagen ziek en blijf voorlopig maar op stal... over enkele dagen ben ik waarschijnlijk weer online.
Een (bijna) goede avond allemaal! Ik ben de laatste dagen ziek en blijf voorlopig maar op stal... over enkele dagen ben ik waarschijnlijk weer online.
Citaat van ShadowMaster op 29 oktober 2017, 16:39beterschap @Meh Meh
beterschap @Meh Meh
Citaat van T H W I T op 29 oktober 2017, 18:04@Meh Meh, het heerst, ook bij de mensen om mij heen... Maar ik wist dan weer niet dat de geiten er nu ook al last van hadden...
Btw, heeft Puppy zijn account nou verwijderd? Heb ik iets gemist ofzo?
@Meh Meh, het heerst, ook bij de mensen om mij heen... Maar ik wist dan weer niet dat de geiten er nu ook al last van hadden...
Btw, heeft Puppy zijn account nou verwijderd? Heb ik iets gemist ofzo?
Citaat van Duken op 29 oktober 2017, 18:23Beterschap mehmeh!
lekker slapen en rustenm. Ik had vorige week lichte koorts. Gelukkig ben er er doorheen, hij had niet echt doorgezet.
Puppy had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden. Hij was het niet eens met de mods. Wij zijn namelijk heel eigenwijs en streng
Beterschap mehmeh! lekker slapen en rustenm. Ik had vorige week lichte koorts. Gelukkig ben er er doorheen, hij had niet echt doorgezet.
Puppy had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden. Hij was het niet eens met de mods. Wij zijn namelijk heel eigenwijs en streng