za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.611 of 2.047Volgende

Middag Allemaal :D

Heb gisteren weer een flow meting (op de dialyse), gehad in het ziekenhuis van mee Dialyse- shunt (kunststof) en de afspraak stond al genoteerd in het ziekenhuis, morgenvroeg mot ik naar de afdeling: Duplex2 onderzoek....daar kunnen ze veel uitgebreide vaatonderzoek doen.

59ef56c77d9ae-shunt-heteroloog.jpg

Heb zo'n raar gevoel in die shunt arm (verlamd ook nog), vooral in die hand heel eigenaardig gevoel.....heb ook zo'n dril bypas :  59ef57e287d47-583c488eeb121-Schermafbeel   En die moet er voor zorgen dat me verlamde hand genoeg bloed voorzien en op dialyse verpleegkundige die vertelde al dat die wellicht dicht is zit... 

En as vrijdag krijg ik weer een flow meting en as maandag van tevoren als die speciaalst z'n viste aflegt krijg ik weer een meting van de bloed flow

Avond allemaal.

Wat vervelend allemaal, @puppy. Sterkte voor morgen.

2 uur geleden zei ShadowMaster:

@Monkie wat leuk om te horen, ik heb nog niks gekocht maar wat zou ik het graag halen maar kan er dan niet meer vanaf blijven :P

Ik wist niet eens dat ze bij Jamin ook kruidnoten verkochten. Ik las je bericht en ik was toch in de buurt, dus dan loop ik even naar binnen.

Dat je er niet vanaf kunt blijven, dat herken ik. Zeker tijdens het kijken van een film in de avond. In plaats van chips of nootjes, staat er nu een zakje kruidnoten op het programma. Een keer iets anders.

4 minuten geleden zei Monkie:

Wat vervelend allemaal, @puppy. Sterkte voor morgen.

@Monkie, dankjewel :vriend:

58 minuten geleden zei Monkie:

Ik wist niet eens dat ze bij Jamin ook kruidnoten verkochten. Ik las je bericht en ik was toch in de buurt, dus dan loop ik even naar binnen.

Dat je er niet vanaf kunt blijven, dat herken ik. Zeker tijdens het kijken van een film in de avond. In plaats van chips of nootjes, staat er nu een zakje kruidnoten op het programma. Een keer iets anders.

LOL. Helaas ben ik momenteel op een dieet, veel eiwitten weinig koolhydraten, geen suiker en vet. Ik train 5 keer per week.
Maar ik ga ze binnenkort toch eens proberen. Met wat warme chocolademelk oid. :sorcerer:

Veel sterkte, @puppy :)

Zojuist zei Meh Meh:

Veel sterkte, @puppy :)

@Meh Meh, bedankt! :vriend:

sterkte @puppy

10 minuten geleden zei ShadowMaster:

sterkte @puppy

@ShadowMaster,Jij ook bedankt!:vriend:

Sterkte @puppy:vriend:

@Meh Meh, goed en gezond bezig! Knap man! :goed:

Mogge allemaal :)

VorigePage 1.611 of 2.047Volgende