za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.610 of 2.047Volgende

Morge allemaal :gek:

Ook al thee op? :rofl:

Ja! En sinterklaas schuimpjes :P

Thee vind ik wel lekker maar Sinterklaas schuimpjes zijn wat minder.
Ik ben nooit dol geweest op Sinterklaas, ik hou niet eens van pepernoten.

Enkele jaren geleden was ik wel de eregast bij een intocht van Sinterklaas. :gek:

3.jpg

Sinterklaas schuimpjes zijn de bom! Zo lekker, taai taai koeken zijn ook om te smullen.

Ik hou van de snoepjes uit de wintermaanden. 

Fijne dag!

Middag allemaal :)

Die schuimpjes zijn inderdaad lekker. Zo'n zakje is zo leeg hier. Ook kruidnoten van Bolletje vind ik heerlijk. Zowel de normale als de witte. Over een paar weken maar weer eens 2 zakken halen.

Pepernoten van de bakker vind ik ook lekker. Helaas hebben ze die hier nog niet.

ze hebben tegenwoordig van allerlei soorten pepernoten kwam laatst bij de jamin en hebben nu ook stracciatella pepernoten en met karamel en met banaan , het is niet 'z'n goeie maand als je graag wilt afvallen :P want inderdaad alles is zo lekker deze tijden

Dat lijkt mij wel lekker... Ik zal binnenkort eens langs de Jamin lopen. 
Ik zie dat ze ook in de Jamin webwinkel te koop zijn. https://www.jamin.nl/sinterklaas/kruidnoten
Veel mensen verwarren kruidnoten vaak met pepernoten. In supermarkten staat het soms zelf verkeerd.
Hieronder een afbeelding van pepernoten, die zijn een stuk taaier.
eb6xblma0407_std320.jpg

Was net toevallig in de buurt van Jamin. 

Gelijk 2 zakjes caramel kruidnootjes gekocht.

Ze zijn heerlijk.

@Monkie wat leuk om te horen, ik heb nog niks gekocht maar wat zou ik het graag halen maar kan er dan niet meer vanaf blijven :P

VorigePage 1.610 of 2.047Volgende