Café de Download
Citaat van Duken op 18 oktober 2017, 05:09Bedankt monkie. Dan wacht ik nog even op een RC versie van Kodi 18. Versie 17 werkt top. Maar de interface zou wat beter moeten kunnen of toevoegen van films welke kodi niet herkent mis ik ook in het standaard film overzicht.
Bedankt monkie. Dan wacht ik nog even op een RC versie van Kodi 18. Versie 17 werkt top. Maar de interface zou wat beter moeten kunnen of toevoegen van films welke kodi niet herkent mis ik ook in het standaard film overzicht.
Citaat van William op 18 oktober 2017, 07:07Mogge allemaal
1 uur geleden zei Duken:Bedankt monkie. Dan wacht ik nog even op een RC versie van Kodi 18. Versie 17 werkt top. Maar de interface zou wat beter moeten kunnen of toevoegen van films welke kodi niet herkent mis ik ook in het standaard film overzicht.
Geen dank. Films die Kodi niet herkend, daar heb ik totaal geen last van. Een skin die ik ook erg mooi vind, is Grid. Die gebruik ik nu al een tijdje.
Mogge allemaal
1 uur geleden zei Duken:Bedankt monkie. Dan wacht ik nog even op een RC versie van Kodi 18. Versie 17 werkt top. Maar de interface zou wat beter moeten kunnen of toevoegen van films welke kodi niet herkent mis ik ook in het standaard film overzicht.
Geen dank. Films die Kodi niet herkend, daar heb ik totaal geen last van. Een skin die ik ook erg mooi vind, is Grid. Die gebruik ik nu al een tijdje.
Citaat van downloadfreak op 18 oktober 2017, 14:40Goedemiddag, helaas hier helemaal niks spannends, gewoon z'n gangetje in de drukte van het normale leven
Goedemiddag, helaas hier helemaal niks spannends, gewoon z'n gangetje in de drukte van het normale leven
Citaat van Meh Meh op 18 oktober 2017, 16:46Zelfde hier, weinig te melden.... nu even RB6 Siege spelen en daarna wat studeren.
Een fijne avond allemaal!
Zelfde hier, weinig te melden.... nu even RB6 Siege spelen en daarna wat studeren.
Een fijne avond allemaal!
Citaat van Meh Meh op 18 oktober 2017, 18:55
Rare boeken kom ik soms tegen in Rainbow Six Siege. ''How to break up with your cat'''
Een fijne avond allen.
Rare boeken kom ik soms tegen in Rainbow Six Siege. ''How to break up with your cat'''
Een fijne avond allen.
Citaat van Duken op 18 oktober 2017, 19:22Hahahah wat cool. En paris goat. Het boek van je zusje
Toch leuk die grapjes van de developers
Hahahah wat cool. En paris goat. Het boek van je zusje
Toch leuk die grapjes van de developers