vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.604 of 2.047Volgende

Middag allemaal :)

15 minuten geleden zei Draakie:

Lekker gegeten? :)

Jazeker. Een heerlijk portie kibbeling gehaald bij de visboer.

Kibbeling is het enige wat ik soms mis als vegetariër... :P

Heerlijk kibbeling... Water in mijn mond. Ik zat aan een broodje kaas..... Ik wil ook vissie :proost:

Avond allemaal :)

2 uur geleden zei Duken:

Heerlijk kibbeling... Water in mijn mond. Ik zat aan een broodje kaas..... Ik wil ook vissie :proost:

Ik kom er minimaal 2 keer per week. Vers gebakken kibbeling gaat er hier altijd in. Extra veel kruiden erover. Maar dat weten ze ondertussen wel.

Avond Allemaal ^_^

Goedemorgen heren :)

Zojuist de Wii verkocht van mijn zoontje zoals onderstaand voor 90 euro. Kunnen we de switch volgende maand gaan halen na al dat sparen.

$_84.JPG

Mogge allemaal :)

Altijd fijn, een kroon die los zit. Vanmiddag naar de tandarts om dat ding weer vast te laten zetten.

@Duken Och, de Wii. Ik heb mijn omgebouwde Wii laatst ook verkocht voor een leuke prijs.

59e5b2e8838b1-goedemorgen001.gif

En @Monkie hoe is kodi 18? Ik zit hier nog op 17. Ben benieuwd. :proost:

Avond allemaal :)

22 minuten geleden zei Duken:

En @Monkie hoe is kodi 18? Ik zit hier nog op 17. Ben benieuwd. :proost:

Kodi18 draait voor nu naast Kodi 17 op me NAS. Voor een alpha-versie draait het behoorlijk goed.

Veel veranderingen kom ik (nog) niet tegen. De standaard interface ziet er hetzelfde uit als in Kodi 17. De enigste kleine verandering in de interface die ik tegenkom is bij 'System' (het tandwiel). Dat overzicht is nu in tweeën gesplitst.

Bovenaan zie je bijvoorbeeld de onderdelen: File Manager | Add-ons | System information | Event log.  En daaronder een apart gedeelte met 'Settings' met onderdelen zoals: Player | Media | PVR & Live TV. Etc..

Niet heel erg spannend dus :P

VorigePage 1.604 of 2.047Volgende