Café de Download
Citaat van Duken op 3 oktober 2017, 19:09Zooo..... Wat voor abonnement heb jij dan?!
Die snelheid is niet nodig om een YouTube filmpje te kijken of Netflix te streamen
Zooo..... Wat voor abonnement heb jij dan?!
Die snelheid is niet nodig om een YouTube filmpje te kijken of Netflix te streamen
Citaat van Meh Meh op 3 oktober 2017, 20:21Wel als hij zijn verbinding deelt met 5 buren die ook naar Netnix en Youtube in 4K kijken.
Zelf had ik vroeger een Raspberry Pi waar ik een website op hoste. Ik heb toen bij KPN 500/500 afgenomen. De pageload was ziek, enkele ms laadtijd.
Maar voor de rest had ik er niet veel aan. Downloaden e.d. ging natuurlijk wel een heel stuk sneller maar het bleek dat maar weinig payservers in de buurt kwamen van mijn bandbreedte.
Alleen met het uploaden was het wel de moeite waard. En SETI, daar heb ik ook een half jaar gesteund door mijn verbinding e.d te delen.
Wel als hij zijn verbinding deelt met 5 buren die ook naar Netnix en Youtube in 4K kijken.
Zelf had ik vroeger een Raspberry Pi waar ik een website op hoste. Ik heb toen bij KPN 500/500 afgenomen. De pageload was ziek, enkele ms laadtijd.
Maar voor de rest had ik er niet veel aan. Downloaden e.d. ging natuurlijk wel een heel stuk sneller maar het bleek dat maar weinig payservers in de buurt kwamen van mijn bandbreedte.
Alleen met het uploaden was het wel de moeite waard. En SETI, daar heb ik ook een half jaar gesteund door mijn verbinding e.d te delen.
Citaat van Duken op 4 oktober 2017, 06:47Goedemorgen!
Ja de snelheid van het internet is niet meer mij vertraging maar de hardware die het moet ontvangen en uitpakken. Daar gaat de meeste tijd in zitten.
Goedemorgen!
Ja de snelheid van het internet is niet meer mij vertraging maar de hardware die het moet ontvangen en uitpakken. Daar gaat de meeste tijd in zitten.
Citaat van William op 4 oktober 2017, 07:28Mogge allemaal.
12 uur geleden zei Duken:Zooo..... Wat voor abonnement heb jij dan?!
Internet Max. Snelheidsverhogingen zijn altijd leuk. Voornamelijk voor het downloaden. Dan zijn dit soort snelheden mooi meegenomen.
Mogge allemaal.
12 uur geleden zei Duken:Zooo..... Wat voor abonnement heb jij dan?!
Internet Max. Snelheidsverhogingen zijn altijd leuk. Voornamelijk voor het downloaden. Dan zijn dit soort snelheden mooi meegenomen.
Citaat van Meh Meh op 4 oktober 2017, 12:145 uur geleden zei Duken:Goedemorgen!
Klopt. In veel gevallen loopt de hardware achter.
Een fijne dag allemaal!
5 uur geleden zei Duken:Goedemorgen!
Klopt. In veel gevallen loopt de hardware achter.
Een fijne dag allemaal!
Citaat van Meh Meh op 4 oktober 2017, 22:17Net RB6 gespeeld. Terwijl er pas een paar GB is gedownload... Een groot deel van de offline maps (situations) is gewoon te spelen.
Net RB6 gespeeld. Terwijl er pas een paar GB is gedownload... Een groot deel van de offline maps (situations) is gewoon te spelen.
Citaat van Duken op 5 oktober 2017, 14:54Dat is pech mehmeh! Ga je er net lekker voor zitten. Ik heb die melding ook op de meest ongunstige tijden gehad. Even doorbijten en de volgende keer niet je games verwijderen
Dat is pech mehmeh! Ga je er net lekker voor zitten. Ik heb die melding ook op de meest ongunstige tijden gehad. Even doorbijten en de volgende keer niet je games verwijderen