Café de Download
Citaat van Rikkert. op 2 oktober 2017, 08:01Lange tijd afwezig. Druk druk druk met school bezig.
Zal vanmiddag weer even alles bij lezen
Lange tijd afwezig. Druk druk druk met school bezig.
Zal vanmiddag weer even alles bij lezen
Citaat van Duken op 2 oktober 2017, 20:36Ach ja
Privé heeft altijd voorrang. Ook hier druk gehad. Maar net genoten van Spider-Man: Homecoming
Ach ja Privé heeft altijd voorrang. Ook hier druk gehad. Maar net genoten van Spider-Man: Homecoming
Citaat van Meh Meh op 2 oktober 2017, 20:38Ik heb PUBG, Battlefield 1 en RB6 Siege verwijderd. Werd een soort verslaving. In een week tijd heb ik alleen in RB6 Siege al meer dan 30 uur gestoken.
Geprobeerd om alleen s'avonds een uurtje te gamen maar dat lukte niet. Dus nou maar helemaal afkicken.
Ik heb PUBG, Battlefield 1 en RB6 Siege verwijderd. Werd een soort verslaving. In een week tijd heb ik alleen in RB6 Siege al meer dan 30 uur gestoken.
Geprobeerd om alleen s'avonds een uurtje te gamen maar dat lukte niet. Dus nou maar helemaal afkicken.
Citaat van Duken op 2 oktober 2017, 20:47Herkenbaar mehmeh . Ik ben vroeger echt verslaafd geweest aan counterstrike. Dat is nu al een jaar of 16? geleden maar kan nog steeds te snel in een game vallen.....
In Siege heb ik de nodige uurtjes al zitten en ook nu Overwatch. BF1 was het voor mij net niet. Pubg kan mij (gelukkig) nog niet boeien maar toevallig vanavond een film verplicht gekeken om uit het gamen te stappen.
Games verwijderen hoef ik gelukkig niet meer
maar ik begrijp goed wat je bedoelt. Knipper knipper met je ogen en het is 00.00 .
Gamen kan ik ook echt ontspanning vinden. Als ik optijd stop .
We hebben wel dezelfde smaak trouwens, begin dus niet aan Overwatch. Daar zit een stofje in
Herkenbaar mehmeh . Ik ben vroeger echt verslaafd geweest aan counterstrike. Dat is nu al een jaar of 16? geleden maar kan nog steeds te snel in een game vallen.....
In Siege heb ik de nodige uurtjes al zitten en ook nu Overwatch. BF1 was het voor mij net niet. Pubg kan mij (gelukkig) nog niet boeien maar toevallig vanavond een film verplicht gekeken om uit het gamen te stappen.
Games verwijderen hoef ik gelukkig niet meer maar ik begrijp goed wat je bedoelt. Knipper knipper met je ogen en het is 00.00 .
Gamen kan ik ook echt ontspanning vinden. Als ik optijd stop .
We hebben wel dezelfde smaak trouwens, begin dus niet aan Overwatch. Daar zit een stofje in
Citaat van Meh Meh op 2 oktober 2017, 21:04Ik wil het met 1 game nog eens proberen als ik wat minder verplichtingen heb. Misschien met een soort slot erop. Dat ik de game alleen tussen 20:00 en 22:00 uur kan spelen.
Overwatch wil ik nog eens gaan bekijken.Ik las net dat Tom Petty is overleden.
Ik wil het met 1 game nog eens proberen als ik wat minder verplichtingen heb. Misschien met een soort slot erop. Dat ik de game alleen tussen 20:00 en 22:00 uur kan spelen.
Overwatch wil ik nog eens gaan bekijken.
Ik las net dat Tom Petty is overleden.
Citaat van Rikkert. op 2 oktober 2017, 21:28Hehe, gamen blijft verslavend ja
![]()
Heb een nieuw, frustrerend spelletje. En met frustrerend, bedoel ik ook echt heeel erg frustrerend... Heb het daarom ook maar eigenlijk gewoon gerefund
![]()
Hehe, gamen blijft verslavend ja
Heb een nieuw, frustrerend spelletje. En met frustrerend, bedoel ik ook echt heeel erg frustrerend... Heb het daarom ook maar eigenlijk gewoon gerefund