Café de Download
Citaat van William op 14 september 2017, 22:3040 minutes ago, downloadfreak said:Heel veel sterkte kliko, je hebt wel pech! Gelukkig kunnen de tandartsen tegenwoordig zoveel dus het moet snel weer goedkomen
Ja dit is echt mijn "geluks jaar", of najah, geluks maanden eigenlijk want heb alles in paar maanden gehad nu, zo was ik echt never nooit niet ziek, als ik nu alles bij elkaar op tel heb ik echt bijna alles echt gehad gewoon in echt paar maanden tijd, van zware griep die ik nog nooit zo erg gehad heb tot een voedselvergiftiging daarna kinkhoest en nu een ontsteking aan mijn kaakbeen en wortel van een kies, gaat echt lekker
Nou denk ik dat ik er weer effe tegen aan kan lol
En garantie op een kabeltje heb ik ook nog nooit van gehoord, dat klinkt wel echt goed, ik ga die toestellen eens bekijken
40 minutes ago, downloadfreak said:Heel veel sterkte kliko, je hebt wel pech! Gelukkig kunnen de tandartsen tegenwoordig zoveel dus het moet snel weer goedkomen
Ja dit is echt mijn "geluks jaar", of najah, geluks maanden eigenlijk want heb alles in paar maanden gehad nu, zo was ik echt never nooit niet ziek, als ik nu alles bij elkaar op tel heb ik echt bijna alles echt gehad gewoon in echt paar maanden tijd, van zware griep die ik nog nooit zo erg gehad heb tot een voedselvergiftiging daarna kinkhoest en nu een ontsteking aan mijn kaakbeen en wortel van een kies, gaat echt lekker
Nou denk ik dat ik er weer effe tegen aan kan lol
En garantie op een kabeltje heb ik ook nog nooit van gehoord, dat klinkt wel echt goed, ik ga die toestellen eens bekijken
Citaat van Duken op 15 september 2017, 16:57Online op Duken.nl met de Oukitel K6000 Pro telefoon.
Review volgt en informatie voor de meer reviews ook.
Met dank aan gearbest.
Online op Duken.nl met de Oukitel K6000 Pro telefoon.
Review volgt en informatie voor de meer reviews ook.
Met dank aan gearbest.
Citaat van Meh Meh op 15 september 2017, 21:03Dat is een nette budget telefoon. De prijzen verschillen nogal, zo verkoopt bol.com 'm voor meer dan 200 euro, terwijl hij op Gearbest voor veel minder te koop staat.
Dat is een nette budget telefoon. De prijzen verschillen nogal, zo verkoopt bol.com 'm voor meer dan 200 euro, terwijl hij op Gearbest voor veel minder te koop staat.
Citaat van William op 16 september 2017, 07:098 minutes ago, Duken said:Wauw!!! Prachtig toestel de Note8. Past hij wel in je broekzak?
Mocht je van enige omvang zijn dan past hij er vast in, 2x misschien wel
8 minutes ago, Duken said:Wauw!!! Prachtig toestel de Note8. Past hij wel in je broekzak?
Mocht je van enige omvang zijn dan past hij er vast in, 2x misschien wel
Citaat van William op 16 september 2017, 07:20Mogge allemaal.
Hier is het ook tijd voor een nieuwe telefoon. Heb momenteel een iPhone 5S. Ik begin het scherm wat klein te vinden. Ook qua opslag kan het wel wat meer.
Inmiddels een iPhone 8 Plus 256GB besteld
Mogge allemaal.
Hier is het ook tijd voor een nieuwe telefoon. Heb momenteel een iPhone 5S. Ik begin het scherm wat klein te vinden. Ook qua opslag kan het wel wat meer.
Citaat van William op 16 september 2017, 07:273 minutes ago, Monkie said:Mogge allemaal.
Mooi toestel en 256GB is echt nice
Mjah ik wil ook graag weer een phone hebben, na al die jaren zonder gezeten te hebben wil nu toch weer online als ik niet in de buurt van een wifi ben, ik denk dat ik binnenkort zo een chinese Phablet ga aanschaffen, het liefst met 6GB RAM en minimaal 128GB ROM, ook handig voor het reizen per bus wat ik erg vaak doe, heen en weer door Europa
3 minutes ago, Monkie said:Mogge allemaal.
Mooi toestel en 256GB is echt nice
Mjah ik wil ook graag weer een phone hebben, na al die jaren zonder gezeten te hebben wil nu toch weer online als ik niet in de buurt van een wifi ben, ik denk dat ik binnenkort zo een chinese Phablet ga aanschaffen, het liefst met 6GB RAM en minimaal 128GB ROM, ook handig voor het reizen per bus wat ik erg vaak doe, heen en weer door Europa
Citaat van Duken op 16 september 2017, 07:30Misschien later op de dag een algemeen telefoon topic maken?
Café de Download veranderd in café de telefoons.
Goedemorgen! Vandaag een start maken met de eerste review schrijven.
Misschien later op de dag een algemeen telefoon topic maken?
Café de Download veranderd in café de telefoons.
Goedemorgen! Vandaag een start maken met de eerste review schrijven.
Citaat van William op 16 september 2017, 07:34Zojuist zei oʞᴉlʞ:Mooi toestel en 256GB is echt nice
Inderdaad. Nu beschikbaar in 64GB en 256GB. Voor de laatste gekozen.
Uiteraard eerst even naar de Apple Store geweest, om te kijken of de Plus iets voor me was. Zowel met de iPhone 7 als de iPhone 7 Plus gespeeld.
Ja, de Plus is groot, zeker als je van een 5S komt. Ligt heerlijk in me hand, ik was er dus snel uit.
Gelijk een extra en wat langer lightning kabeltje besteld van Blitzwolf (prima spul, zeker een aanrader).
Zojuist zei oʞᴉlʞ:Mooi toestel en 256GB is echt nice
Inderdaad. Nu beschikbaar in 64GB en 256GB. Voor de laatste gekozen.
Uiteraard eerst even naar de Apple Store geweest, om te kijken of de Plus iets voor me was. Zowel met de iPhone 7 als de iPhone 7 Plus gespeeld.
Ja, de Plus is groot, zeker als je van een 5S komt. Ligt heerlijk in me hand, ik was er dus snel uit.
Gelijk een extra en wat langer lightning kabeltje besteld van Blitzwolf (prima spul, zeker een aanrader).