Café de Download
Citaat van Duken op 14 september 2017, 05:33@Phairdy bedankt voor het compliment. Heeft wat werk gekost maar de site smoelt inderdaad weer netjes en werkt mooi responsive.
Rikkert, bij welke slager ben je geweest? Ik wil ook een Note 8
@Phairdy bedankt voor het compliment. Heeft wat werk gekost maar de site smoelt inderdaad weer netjes en werkt mooi responsive.
Rikkert, bij welke slager ben je geweest? Ik wil ook een Note 8
Citaat van William op 14 september 2017, 07:5910 hours ago, Rikkert. said:Heb een nier verkocht en ben voor de note 8 gegaan......
Da's en goed idee, ik heb zelfs drie nieren, raar maar waar, kan ik er misschien twee verkopen kan ik die nieuwe iphone halen lol
10 hours ago, Rikkert. said:Heb een nier verkocht en ben voor de note 8 gegaan......
Da's en goed idee, ik heb zelfs drie nieren, raar maar waar, kan ik er misschien twee verkopen kan ik die nieuwe iphone halen lol
Citaat van William op 14 september 2017, 08:01Zo naar de fokking tandarts, denk je alles gehad te hebben met kinkhoest en weet ik wat allemaal, begint opeens een van mijn kiezen zo gigantisch pijn te doen, ken niet eens normaal slapen, gelukkig direct afspraak kunnen maken om dat ding te fixen brrrr, nog nooit zo'n pijn gevoeld zeg wat een gedoe weer
Zo naar de fokking tandarts, denk je alles gehad te hebben met kinkhoest en weet ik wat allemaal, begint opeens een van mijn kiezen zo gigantisch pijn te doen, ken niet eens normaal slapen, gelukkig direct afspraak kunnen maken om dat ding te fixen brrrr, nog nooit zo'n pijn gevoeld zeg wat een gedoe weer
Citaat van Meh Meh op 14 september 2017, 18:18Sterkte Kliko. Ik neem aan dat het inmiddels achter de rug is? Viel het mee? Pijnstillers gehad?
Sterkte Kliko. Ik neem aan dat het inmiddels achter de rug is? Viel het mee? Pijnstillers gehad?
Citaat van William op 14 september 2017, 18:3717 minutes ago, Meh Meh said:Sterkte Kliko. Ik neem aan dat het inmiddels achter de rug is? Viel het mee? Pijnstillers gehad?
Ja is achter de rug, ik voel hem nog aardig maar heb genoeg pijnstillers dus komt wel goed nu
Heb de laatste tijd wel iedere keer wat zeg pffff
17 minutes ago, Meh Meh said:Sterkte Kliko. Ik neem aan dat het inmiddels achter de rug is? Viel het mee? Pijnstillers gehad?
Ja is achter de rug, ik voel hem nog aardig maar heb genoeg pijnstillers dus komt wel goed nu
Heb de laatste tijd wel iedere keer wat zeg pffff
Citaat van Duken op 14 september 2017, 20:51Beterschap! lekker met een aspirine in bed liggen. Dan voelt het morgen vast weer beter
Truste!
Beterschap! lekker met een aspirine in bed liggen. Dan voelt het morgen vast weer beter
Truste!
Citaat van downloadfreak op 14 september 2017, 21:50Gebruik zelf nu al sinds de release de OnePlus two, direct gekocht van OnePlus. Eigenlijk ben ik er enkel tevreden over, ook na twee jaar doet hij het nog helemaal goed, denk eigenlijk nog helemaal niet aan een nieuwe telefoon. Vervang nu een keer de screenprotector en de bumper en dan kan hij er weer een tijdje tegenaan.
Ook de support van het bedrijf heb ik eigenlijk niks over te klagen, ze geven netjes en correct antwoord en zijn ook gewoon behulpzaam. Een reparatie heb ik (gelukkig) niet gehad, maar wel is het mij gelukt om de laadkabel kapot te krijgen, ik vroeg ze eigenlijk enkel om de specificaties dat ik er een in NL kon halen, maar onder de "garantie" (sinds wanneer heb je die als je zelf de kabel kapot krijgt...) hebben ze ze een nieuwe opgestuurd.
Kortom, ik ben een tevreden gebruiker.Heel veel sterkte kliko, je hebt wel pech! Gelukkig kunnen de tandartsen tegenwoordig zoveel dus het moet snel weer goedkomen
Gebruik zelf nu al sinds de release de OnePlus two, direct gekocht van OnePlus. Eigenlijk ben ik er enkel tevreden over, ook na twee jaar doet hij het nog helemaal goed, denk eigenlijk nog helemaal niet aan een nieuwe telefoon. Vervang nu een keer de screenprotector en de bumper en dan kan hij er weer een tijdje tegenaan.
Ook de support van het bedrijf heb ik eigenlijk niks over te klagen, ze geven netjes en correct antwoord en zijn ook gewoon behulpzaam. Een reparatie heb ik (gelukkig) niet gehad, maar wel is het mij gelukt om de laadkabel kapot te krijgen, ik vroeg ze eigenlijk enkel om de specificaties dat ik er een in NL kon halen, maar onder de "garantie" (sinds wanneer heb je die als je zelf de kabel kapot krijgt...) hebben ze ze een nieuwe opgestuurd.
Kortom, ik ben een tevreden gebruiker.
Heel veel sterkte kliko, je hebt wel pech! Gelukkig kunnen de tandartsen tegenwoordig zoveel dus het moet snel weer goedkomen