Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.577 of 2.047Volgende

Heb een nier verkocht en ben voor de note 8 gegaan......:whistle::gek::omg::pardon:

@Phairdy bedankt voor het compliment.  Heeft wat werk gekost maar de site smoelt inderdaad weer netjes en werkt mooi responsive. 

Rikkert,  bij welke slager ben je geweest? Ik wil ook een Note 8 ;)

 

Gewoon die ene daar op de hoek ;)

10 hours ago, Rikkert. said:

Heb een nier verkocht en ben voor de note 8 gegaan......:whistle::gek::omg::pardon:

Da's en goed idee, ik heb zelfs drie nieren, raar maar waar, kan ik er misschien twee verkopen kan ik die nieuwe iphone halen lol :D

Zo naar de fokking tandarts, denk je alles gehad te hebben met kinkhoest en weet ik wat allemaal, begint opeens een van mijn kiezen zo gigantisch pijn te doen, ken niet eens normaal slapen, gelukkig direct afspraak kunnen maken om dat ding te fixen brrrr, nog nooit zo'n pijn gevoeld zeg wat een gedoe weer

Sterkte Kliko. Ik neem aan dat het inmiddels achter de rug is? Viel het mee? Pijnstillers gehad? 

17 minutes ago, Meh Meh said:

Sterkte Kliko. Ik neem aan dat het inmiddels achter de rug is? Viel het mee? Pijnstillers gehad? 

Ja is achter de rug, ik voel hem nog aardig maar heb genoeg pijnstillers dus komt wel goed nu :D

Heb de laatste tijd wel iedere keer wat zeg pffff

Sterkte :)

Beterschap! lekker met een aspirine in bed liggen. Dan voelt het morgen vast weer beter :)

Truste!

Gebruik zelf nu al sinds de release de OnePlus two, direct gekocht van OnePlus. Eigenlijk ben ik er enkel tevreden over, ook na twee jaar doet hij het nog helemaal goed, denk eigenlijk nog helemaal niet aan een nieuwe telefoon. Vervang nu een keer de screenprotector en de bumper en dan kan hij er weer een tijdje tegenaan.

Ook de support van het bedrijf heb ik eigenlijk niks over te klagen, ze geven netjes en correct antwoord en zijn ook gewoon behulpzaam. Een reparatie heb ik (gelukkig) niet gehad, maar wel is het mij gelukt om de laadkabel kapot te krijgen, ik vroeg ze eigenlijk enkel om de specificaties dat ik er een in NL kon halen, maar onder de "garantie" (sinds wanneer heb je die als je zelf de kabel kapot krijgt...) hebben ze ze een nieuwe opgestuurd.
Kortom, ik ben een tevreden gebruiker.

Heel veel sterkte kliko, je hebt wel pech! Gelukkig kunnen de tandartsen tegenwoordig zoveel dus het moet snel weer goedkomen

VorigePage 1.577 of 2.047Volgende