Café de Download
Citaat van Robin op 21 februari 2009, 14:42Was carnaval dik? Ja!
Ben ik brak? Ja!
Heb ik gelachen? Zeker ja!
Als ik weer puf heb vertel ik alle verhalen wel :2funny:
Was carnaval dik? Ja!
Ben ik brak? Ja!
Heb ik gelachen? Zeker ja!
Als ik weer puf heb vertel ik alle verhalen wel :2funny:
Citaat van William op 21 februari 2009, 15:56Haha, morgen optocht hier in 't dorp!
Vanavond nog een beetje feesten in het dorpshuis enzo. :friends:
Haha, morgen optocht hier in 't dorp! Vanavond nog een beetje feesten in het dorpshuis enzo. :friends:
Citaat van Demo op 21 februari 2009, 17:26pff wij vieren geen carnaval... ik woon in friesland, daar heb je het niet, alleen maar een parade van een uurtje ofzo, meer niet... best saai
pff wij vieren geen carnaval... ik woon in friesland, daar heb je het niet, alleen maar een parade van een uurtje ofzo, meer niet... best saai
Citaat van William op 21 februari 2009, 18:09Ik kom uit midden brabant, ik heb nu 3/4 uur om even bij te komen. Gisteren zijn we naar de valk (discotheek) geweest, daar draaide Paul Estak. ge-wel-dig
volgende morgen alweer aan het bier en vanavond de hele nacht door...
Ik kom uit midden brabant, ik heb nu 3/4 uur om even bij te komen. Gisteren zijn we naar de valk (discotheek) geweest, daar draaide Paul Estak. ge-wel-dig volgende morgen alweer aan het bier en vanavond de hele nacht door...
Citaat van Demo op 22 februari 2009, 09:53Ahhh, zware nacht, iemand hier een bakkie koffie? Denk te laat naar bed gegaan...
Verder een fijne dag allemaal
Ahhh, zware nacht, iemand hier een bakkie koffie? Denk te laat naar bed gegaan...
Verder een fijne dag allemaal
Citaat van Schaapje op 22 februari 2009, 16:31ben weer terug van een weekendje weg
is er nog wat bijzonders gebeurt hierzoo?
kan ik ook poffert bestellen hier?
(gronings recept eten wij thuis wel vaak: http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/13608-poffert-gronings-recept.html)
ben weer terug van een weekendje weg
is er nog wat bijzonders gebeurt hierzoo?
kan ik ook poffert bestellen hier?
(gronings recept eten wij thuis wel vaak: http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/13608-poffert-gronings-recept.html)