Café de Download
Citaat van William op 14 februari 2009, 20:36Duken wat ik me afvraag is, heb je Microsoft certificaat of Cisco of iets anders ict-gerelateerd?
Duken wat ik me afvraag is, heb je Microsoft certificaat of Cisco of iets anders ict-gerelateerd?
Citaat van Tom op 15 februari 2009, 20:02Omg, wat ik nou net toch weer zag... De enige reden dat je dit topic zou printen, zou voor mij zijn dat er wel een aantal schoonheden in staan.
Maar om nou direct het topic uit te printen... xD
[verwijderd door de beheerder]
Omg, wat ik nou net toch weer zag... De enige reden dat je dit topic zou printen, zou voor mij zijn dat er wel een aantal schoonheden in staan. Maar om nou direct het topic uit te printen... xD
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van William op 15 februari 2009, 21:14haha, geniaal! zou eigenlijk in het topic 'laat ze maar lachen' horen ;D Wie print dat nou uit...?
haha, geniaal! zou eigenlijk in het topic 'laat ze maar lachen' horen ;D Wie print dat nou uit...?
Citaat van Demo op 15 februari 2009, 21:56lol
je zou gek zijn als je dit topic(of het "lekker tellen"-topic) uit zou printen, meteen een fortuin aan inkt weg :
lol je zou gek zijn als je dit topic(of het "lekker tellen"-topic) uit zou printen, meteen een fortuin aan inkt weg :
Citaat van William op 15 februari 2009, 22:29lol
je zou gek zijn als je dit topic(of het "lekker tellen"-topic) uit zou printen, meteen een fortuin aan inkt weg :
Haha precies, ik denk ook niet dat veel mensen de 'Print' knop gebruiken op een forum. ;D
lol
Haha precies, ik denk ook niet dat veel mensen de 'Print' knop gebruiken op een forum. ;D
Citaat van Robin op 16 februari 2009, 00:17Woooh echt iets zieks mee gemaakt net;
Verjaardag gehad van vriend @amersfoort. Nou ik rijd dus naar huis, ik woon in Leusden dat ligt naast Amersfoort. Is een klein dorpje waar bijna niks gebeurd. Dus ik rijd zoals gewonlijk langs het winkelcentrum. Hoor ik ineens een auto keihard langs scheuren, ik dacht wajo die heeft haast ofzo. Rijden er geen 5 sec twee politie auto's keihard achteraan. Ik hoor allemaal slips enzo en bochten. Ik stop, ik denk nah rij maar gewoon door straks gebeurd er nog iets. Dus ik rijd door en nog geen 100 meter verder komt die auto ineens uit zo'n straat rijden. Hij slaat meteen rechtsaf een andere weg in. Nog geen 200 meter verder komen de twee politie auto's een andere straat uitrijden, die vervolgens links afslaan. Ik zwaaide nog, maar had niet veel zin want die dodo's rijden gewoon door. Dan niet joh.
Weer wat mee gemaakt :peace:
Woooh echt iets zieks mee gemaakt net;
Verjaardag gehad van vriend @amersfoort. Nou ik rijd dus naar huis, ik woon in Leusden dat ligt naast Amersfoort. Is een klein dorpje waar bijna niks gebeurd. Dus ik rijd zoals gewonlijk langs het winkelcentrum. Hoor ik ineens een auto keihard langs scheuren, ik dacht wajo die heeft haast ofzo. Rijden er geen 5 sec twee politie auto's keihard achteraan. Ik hoor allemaal slips enzo en bochten. Ik stop, ik denk nah rij maar gewoon door straks gebeurd er nog iets. Dus ik rijd door en nog geen 100 meter verder komt die auto ineens uit zo'n straat rijden. Hij slaat meteen rechtsaf een andere weg in. Nog geen 200 meter verder komen de twee politie auto's een andere straat uitrijden, die vervolgens links afslaan. Ik zwaaide nog, maar had niet veel zin want die dodo's rijden gewoon door. Dan niet joh.
Weer wat mee gemaakt :peace:
Citaat van Duken op 16 februari 2009, 07:22Spannend! Heb je geen filmpie gemaakt met je phone? Altijd leuk voor op dumpert
Maar ik heb inderdaad wat centificaten.
Zoals:
Voor zowel 2000 en 2003 traject.
Check Loonwijzer voor salaris check
http://www.loonwijzer.nl/home/salarischeck
Maar doe wat je wilt, ga nooit op salaris af. Dan stop je er mee voordat je op een leuk maand bedrag zit
Spannend! Heb je geen filmpie gemaakt met je phone? Altijd leuk voor op dumpert
Maar ik heb inderdaad wat centificaten.
Zoals:
Voor zowel 2000 en 2003 traject.
Check Loonwijzer voor salaris check
http://www.loonwijzer.nl/home/salarischeck
Maar doe wat je wilt, ga nooit op salaris af. Dan stop je er mee voordat je op een leuk maand bedrag zit
Citaat van Tom op 20 februari 2009, 16:45Gister geen internet gehad... In Rotterdam, Noordwijk en Katwijk lag alles eruit doordat ze wat hadden geraakt.
Gister geen internet gehad... In Rotterdam, Noordwijk en Katwijk lag alles eruit doordat ze wat hadden geraakt.
Citaat van Heisenberg op 20 februari 2009, 17:28Gister geen internet gehad... In Rotterdam, Noordwijk en Katwijk lag alles eruit doordat ze wat hadden geraakt.
Vervelend..
Mijn internet is ook wisselvallig, ene keer is die supersnel daarna weer uberlangzaam, heel irritant.
Gister geen internet gehad... In Rotterdam, Noordwijk en Katwijk lag alles eruit doordat ze wat hadden geraakt.
Vervelend..
Mijn internet is ook wisselvallig, ene keer is die supersnel daarna weer uberlangzaam, heel irritant.