Café de Download
Citaat van Erwin. op 31 juli 2014, 21:02Ik heb die opleiding toevallig gevolgt HBO in Breda
vond er niet veel aan en die er helemaal niets meer mee maar laat je hierdoor niet tegenhouden. Ik had een verkeerd beeld bij de opleiding mede door de voorlichting die ik vooraf kreeg.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Ik heb die opleiding toevallig gevolgt HBO in Breda vond er niet veel aan en die er helemaal niets meer mee maar laat je hierdoor niet tegenhouden. Ik had een verkeerd beeld bij de opleiding mede door de voorlichting die ik vooraf kreeg.
Citaat van basbulletje op 3 augustus 2014, 09:25Ik moet morgen ook weer beginnen.
Wat betreft de koffie : nescaffee uuuugghhh.....
Ik moet morgen ook weer beginnen.
Wat betreft de koffie : nescaffee uuuugghhh.....
Citaat van Farid. op 5 augustus 2014, 11:23Ik zit hier nou te kloten om ons eigen topdesk omgeving te creeeren maar nergens op het internet staat duidelijk uitgelegd hoe je het nou precies opzet en alle velden in kan stellen -.-
Ik zit hier nou te kloten om ons eigen topdesk omgeving te creeeren maar nergens op het internet staat duidelijk uitgelegd hoe je het nou precies opzet en alle velden in kan stellen -.-
Citaat van Freddytje op 5 augustus 2014, 12:06Ben begonnen met SEO, even de basis onder de knie krijgen. En zo mijn internet marketing inkomsten weer een zwengel te geven
Ben begonnen met SEO, even de basis onder de knie krijgen. En zo mijn internet marketing inkomsten weer een zwengel te geven
Citaat van Erwin. op 7 augustus 2014, 22:11Mijn collega gaat heeft een perskaart moet daar interviewen doen
Mijn collega gaat heeft een perskaart moet daar interviewen doen