wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.379 of 2.047Volgende

EA geeft de Sims 2, inclusief alle uitbreidingspakketten, tijdelijk gratis weg. Gamers hebben tot 31 juli de tijd om het spel via Origin te downloaden door een speciale code in te voeren. Bezitters van de Sims 2 konden al gratis upgraden naar de Ultimate Edition.

EA beschrijft de stappen om gratis Sims 2 Ultimate Collection te downloaden op zijn site. Gamers dienen te beschikken over een Origin-client en kunnen bij de Games-tab de code 'I-LOVE-THE-SIMS' invoeren onder 'Productcode verzilveren'. Dit kan echter slechts tot 31 juli; daarna vervalt de actie.

Ze krijgen dan de Sims 2 met alle uitgebrachte uitbreidingspakketten. Daaronder zitten niet alleen de acht expansiepakketten als Nightlife, University, Pets en Seasons, maar ook de tien Stuff-pakketten als Celebration Stuff, Mansion & Garden, Happy Holiday Stuff en Glamour Life Stuff.

De Sims 2 werd in 2004 uitgebracht en in 2008 verscheen het laatste uitbreidingspakket. Het is een van de best verkopende titels ooit. Vorige week beëindigde EA de ondersteuning voor het spel; er komen dus geen patches meer voor uit.

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Sims 2 is geweldig, vooral de cheats (moderloade, bullprop of hoe die cheats ook heten) :P

Heb ik ook nog in mijn jongedames gespeeld. Nu weer de nieuwe Grid aan het doen.

Verstuurd vanaf mijn One X met Tapatalk

Ik heb het idee dat het wat rustiger is geworden, klopt dat ?

Ik heb het idee dat het wat rustiger is geworden, klopt dat ?

Ja dat klopt :(

Kunnen we daar iets aan doen....? (was er zelf ook debet aan)

Tja dat klopt.

Forums is niet meer echt 2014. We hebben het hier vaker besproken maar ook op andere sites zijn forums rustiger. Daarbij dragen tools als Spotnet en Popcorn time nou niet echt meer toe met nieuwe vragen. Als het draait kunnen bezoekers er mee aan de slag.

Vroeger was je meer aan het stoeien en hadden leden wensen om films te voorzien van subtitels, te branden op een dvd etc. Dat is steeds minder nodig.

Maar!!! We zijn er nog altijd en we houden het gezellig. Niks moet... alles mag :)

Dan doe nog maar een Raki.....

Heb je er ook een bakje nootjes bij ?

Ik ga in september beginnen met de studie Communication & Multimedia Design. Is er toevallig iemand hier op het forum die deze studie volgt? Ervaringen, meningen blablabla? Ik heb zin in de opleiding :bloos:

Nee, helaas... Systeembeheerder hier. Maar klinkt wel als een goede studie. Goede avatar trouwens

VorigePage 1.379 of 2.047Volgende