Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 25 april 2014, 19:21Hahahahahahahahahag, nou dan mag ik als Hollandse jongen mijn vriendin ook beter gaan tracken 😀
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Hahahahahahahahahag, nou dan mag ik als Hollandse jongen mijn vriendin ook beter gaan tracken 😀
Citaat van Wous op 25 april 2014, 20:02"Het onderzoek werd uitgevoerd in Kenia"
Moet je na gaan hoe het dan in Nederland !
Gaan er nog mensen koningsnacht vieren?
"Het onderzoek werd uitgevoerd in Kenia"
Moet je na gaan hoe het dan in Nederland !
Gaan er nog mensen koningsnacht vieren?
Citaat van DukeNPDA op 26 april 2014, 05:06Hahaha trizo.
Koningsdag, hop hop straks de hort op en speelgoed scoren met de kids 😀
Hahaha trizo.
Koningsdag, hop hop straks de hort op en speelgoed scoren met de kids 😀
Citaat van Zombymario op 26 april 2014, 22:54Team Fortress 2 was leuk, misschien straks nog een potje
Team Fortress 2 was leuk, misschien straks nog een potje
Citaat van DukeNPDA op 28 april 2014, 20:28Inderdaad..... Downloaden wordt makkelijker en Streamen komt steeds meer. Dus er komen ook minder vragen over hoe men bijvoorbeeld Ondertitels kan plaatsten etc.
Ik merk ook dat mensen een beetje "sociaal" moe worden. Bijna alle forums hebben het echt een stuk rustiger. Kijk eens naar gamer.nl of tweakers.net Heel gek, maar de forums worden kwa stats rustiger. Forums lijken misschien we wat "uit" te raken. Net als chatboxen, reageren op artikelen , die zijn er ook bijna niet meer. Dat lijkt meer door Facebook and friends overgenomen te worden.
Tenminste, Dat is mijn gevoel. 🙁
Maar wat zal de toekomst brengen? We willen lekker doorgaan en wellicht dat de mensen weer wat meer terug komen? Of dat forums weer hip worden? De tijd zal het leren.
Btw Zombymario, Tf2? Ben je weer gestart? 😀
Inderdaad..... Downloaden wordt makkelijker en Streamen komt steeds meer. Dus er komen ook minder vragen over hoe men bijvoorbeeld Ondertitels kan plaatsten etc.
Ik merk ook dat mensen een beetje "sociaal" moe worden. Bijna alle forums hebben het echt een stuk rustiger. Kijk eens naar gamer.nl of tweakers.net Heel gek, maar de forums worden kwa stats rustiger. Forums lijken misschien we wat "uit" te raken. Net als chatboxen, reageren op artikelen , die zijn er ook bijna niet meer. Dat lijkt meer door Facebook and friends overgenomen te worden.
Tenminste, Dat is mijn gevoel. 🙁
Maar wat zal de toekomst brengen? We willen lekker doorgaan en wellicht dat de mensen weer wat meer terug komen? Of dat forums weer hip worden? De tijd zal het leren.
Btw Zombymario, Tf2? Ben je weer gestart? 😀
Citaat van T H W I T op 28 april 2014, 20:38Tsja, ik ben bang dat je een beetje gelijk hebt. Op de een of andere manier lijken fora de laatste tijd wat minder 'in'.
Tsja, ik ben bang dat je een beetje gelijk hebt. Op de een of andere manier lijken fora de laatste tijd wat minder 'in'.
Citaat van DukeNPDA op 28 april 2014, 20:45Precies, maar ik merk het. Vroeger eigenlijk veel actief op diverse forums. Maar nu spook ik er soms nog om berichten te lezen. (als die er nog zijn) als je kijkt hoe grote sites het doen met de forums is het daar ook merkbaar rustiger.
Forums, misschien iets van 2005 - 2012?
Of zou alles al gevraagd zijn? En levert Google je altijd wel een resultaat waardoor je de vraag niet meer hoeft te stellen?
Of is het meer iets voor de underground scène aan het worden? 😉
Precies, maar ik merk het. Vroeger eigenlijk veel actief op diverse forums. Maar nu spook ik er soms nog om berichten te lezen. (als die er nog zijn) als je kijkt hoe grote sites het doen met de forums is het daar ook merkbaar rustiger.
Forums, misschien iets van 2005 - 2012?
Of zou alles al gevraagd zijn? En levert Google je altijd wel een resultaat waardoor je de vraag niet meer hoeft te stellen?
Of is het meer iets voor de underground scène aan het worden? 😉