Café de Download
Citaat van Rikkert. op 17 april 2014, 14:12Iemand die toevallig een 'Blendle' code wil?
PM me even
Vandaag ook gala. Morgen vakantie. Dan 12 mei beginnen de examens.
En dan 3 maanden vakantie heuj
Iemand die toevallig een 'Blendle' code wil?
PM me even
Vandaag ook gala. Morgen vakantie. Dan 12 mei beginnen de examens.
En dan 3 maanden vakantie heuj
Citaat van Wous op 19 april 2014, 11:46Iemand die toevallig een 'Blendle' code wil?PM me even
Hmm nice, is dat voor early access?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Iemand die toevallig een 'Blendle' code wil?PM me even
Hmm nice, is dat voor early access?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 19 april 2014, 21:10Blendle? Is dat een game? Ik wil gta 5 voor de PC...... Nog steeds niet kunnen spelen :'(
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Blendle? Is dat een game? Ik wil gta 5 voor de PC...... Nog steeds niet kunnen spelen :'(
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Thijs. op 22 april 2014, 19:44Wous made ma day
Als ajaxied kan ik alleen maar lachen om dit soort grappen.
Gewoon verdiende overwinning voor PEC en jammer van ons slechte spel en (nep)supporters met hun vuurwerk.
Wous made ma day
Als ajaxied kan ik alleen maar lachen om dit soort grappen.
Gewoon verdiende overwinning voor PEC en jammer van ons slechte spel en (nep)supporters met hun vuurwerk.
Citaat van Zombymario op 23 april 2014, 19:48Goedenavond, lekker Real Madrid Bayern kijken
Goedenavond, lekker Real Madrid Bayern kijken
Citaat van Trizomu op 25 april 2014, 17:15Als dit niet iets is om iets stevigers te bestellen aan de toog:
Grote penis zorgt voor vreemdgaan
Goed nieuws voor de minder bedeelde mannen onder ons! Uit een onderzoek is gebleken dat de vrouwen van mannen met een grote penis vaker vreemdgaan.
De vrouwen zouden op zoek gaan naar mannen met een kleiner lid. Deze conclusie trekken onderzoekers na een uitvoerige studie bij zowel mannen als vrouwen. Het is dus eindelijk wetenschappelijk bewezen dat “size does matter”, maar niet zoals we dit hadden verwacht.
545 getrouwde koppels werden onderzocht om uit te vinden waarom ze nu net vreemdgaan. De uitkomst van het onderzoek was verrassend. Voor elke centimeter dat de penis groter is, vergroot de kans op overspel. Vrouwen associëren de grote penis met pijn en ongemak tijdens het vrijen.
Het onderzoek werd uitgevoerd in Kenia, dit kan het resultaat wel beïnvloed hebben natuurlijk…
Als dit niet iets is om iets stevigers te bestellen aan de toog:
Grote penis zorgt voor vreemdgaan
Goed nieuws voor de minder bedeelde mannen onder ons! Uit een onderzoek is gebleken dat de vrouwen van mannen met een grote penis vaker vreemdgaan.
De vrouwen zouden op zoek gaan naar mannen met een kleiner lid. Deze conclusie trekken onderzoekers na een uitvoerige studie bij zowel mannen als vrouwen. Het is dus eindelijk wetenschappelijk bewezen dat “size does matter”, maar niet zoals we dit hadden verwacht.
545 getrouwde koppels werden onderzocht om uit te vinden waarom ze nu net vreemdgaan. De uitkomst van het onderzoek was verrassend. Voor elke centimeter dat de penis groter is, vergroot de kans op overspel. Vrouwen associëren de grote penis met pijn en ongemak tijdens het vrijen.
Het onderzoek werd uitgevoerd in Kenia, dit kan het resultaat wel beïnvloed hebben natuurlijk…