do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.366 of 2.047Volgende

Iemand die toevallig een 'Blendle' code wil?

PM me even :)

Vandaag ook gala. Morgen vakantie. Dan 12 mei beginnen de examens.

En dan 3 maanden vakantie heuj :P

Iemand die toevallig een 'Blendle' code wil?

PM me even :)

Hmm nice, is dat voor early access?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Blendle? Is dat een game? Ik wil gta 5 voor de PC...... Nog steeds niet kunnen spelen :'(

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

@Wous,

Yup. Krijg je 2.50 tegoed erbij!

Zal je zo de code sturen! :)

Morgen vrij! Nu lekker koffie en genieten van de pauze ;)

In navolging van PEC. :P

10cvqbt.jpg

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Haha netjes!

28aul3q.jpg

Wous made ma day :D

Als ajaxied kan ik alleen maar lachen om dit soort grappen.

Gewoon verdiende overwinning voor PEC en jammer van ons slechte spel en (nep)supporters met hun vuurwerk.

Goedenavond, lekker Real Madrid Bayern kijken ;)

Als dit niet iets is om iets stevigers te bestellen aan de toog:

Grote penis zorgt voor vreemdgaan

Goed nieuws voor de minder bedeelde mannen onder ons! Uit een onderzoek is gebleken dat de vrouwen van mannen met een grote penis vaker vreemdgaan.

De vrouwen zouden op zoek gaan naar mannen met een kleiner lid. Deze conclusie trekken onderzoekers na een uitvoerige studie bij zowel mannen als vrouwen. Het is dus eindelijk wetenschappelijk bewezen dat “size does matter”, maar niet zoals we dit hadden verwacht.

545 getrouwde koppels werden onderzocht om uit te vinden waarom ze nu net vreemdgaan. De uitkomst van het onderzoek was verrassend. Voor elke centimeter dat de penis groter is, vergroot de kans op overspel. Vrouwen associëren de grote penis met pijn en ongemak tijdens het vrijen.

Het onderzoek werd uitgevoerd in Kenia, dit kan het resultaat wel beïnvloed hebben natuurlijk…

Bron: http://www.zita.be/nieuws/bizar/3291195_grote-penis-zorgt-voor-vreemdgaan.html?hkey=f77cc8fd36fec63135292c5e1328f282

VorigePage 1.366 of 2.047Volgende