Café de Download
Citaat van Zombymario op 23 oktober 2013, 17:51Klote Google Chrome, de laatste tijd bleef Google Chrome steeds hangen op "Host vaststellen" als ik een website wou laden, maar even iets uitgevinkt in de instellingen en het lijkt nu weer goed te gaan.
Klote Google Chrome, de laatste tijd bleef Google Chrome steeds hangen op "Host vaststellen" als ik een website wou laden, maar even iets uitgevinkt in de instellingen en het lijkt nu weer goed te gaan.
Citaat van DukeNPDA op 23 oktober 2013, 17:52Ik ben nu zo ver dat ik een clan aan kan maken, mensen die dan willen joinen? Je moet wel eerst je clan tower reparaeren, dit kost 40.000 munten ik heb daar ongeveer 2 dagen over gespeeldSent from my GT-I9505 using Tapatalk
Kom maar op! Ik ben begonnen. Maak de clan maar aan
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ik ben nu zo ver dat ik een clan aan kan maken, mensen die dan willen joinen? Je moet wel eerst je clan tower reparaeren, dit kost 40.000 munten ik heb daar ongeveer 2 dagen over gespeeldSent from my GT-I9505 using Tapatalk
Kom maar op! Ik ben begonnen. Maak de clan maar aan
Citaat van shadowwatch op 23 oktober 2013, 18:26Ik ben ook begonnen vandaag
Ik ben ook begonnen vandaag
Citaat van Erwin. op 24 oktober 2013, 08:04Haha ja toch erg leuk om ff snel wat tijd mee te vullen, ik heb mn clan tower gerepareerd voor 40.000 maar moet nu nog eens 40.000 betalen om een clan op te zettten. Moet dus nog ff sparen maar de duken clan komt eraan
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Haha ja toch erg leuk om ff snel wat tijd mee te vullen, ik heb mn clan tower gerepareerd voor 40.000 maar moet nu nog eens 40.000 betalen om een clan op te zettten. Moet dus nog ff sparen maar de duken clan komt eraan
Citaat van DukeNPDA op 24 oktober 2013, 12:15OMG, zoveel. Ik ben nu nog lekker aan het farmen. Maar hoe krijg ik meer edelstenen?
OMG, zoveel. Ik ben nu nog lekker aan het farmen. Maar hoe krijg ik meer edelstenen?
Citaat van Erwin. op 24 oktober 2013, 12:28Als je archiefments uit speel krijg je edelstenen maar wees er voorzichtig mee je krijg er niet heel veel dus zijn best snel op
Als je archiefments uit speel krijg je edelstenen maar wees er voorzichtig mee je krijg er niet heel veel dus zijn best snel op
Citaat van shadowwatch op 24 oktober 2013, 12:29Kopen natuurlijk haha.
En links kan je al die uitdagingen zien zegmaar daar krijg je ook edelstenen voor als je die behaalt
Kopen natuurlijk haha.
En links kan je al die uitdagingen zien zegmaar daar krijg je ook edelstenen voor als je die behaalt