Café de Download
Citaat van Rikkert. op 21 oktober 2013, 14:51Ik heb me er vast wel eens aan gestoord haha.
Heb nu gewoon muziek in tijdens het slapen, dus stoor me nergens aan
Ik heb me er vast wel eens aan gestoord haha.
Heb nu gewoon muziek in tijdens het slapen, dus stoor me nergens aan
Citaat van Farid. op 21 oktober 2013, 14:57Ik heb me er vast wel eens aan gestoord haha.Heb nu gewoon muziek in tijdens het slapen, dus stoor me nergens aan
Dat lukt mij dan weer niet. slapen met oortjes in.... En het babygehuil kan ik wel mee slapen, mits het van de buren is :
Ik heb me er vast wel eens aan gestoord haha.Heb nu gewoon muziek in tijdens het slapen, dus stoor me nergens aan
Dat lukt mij dan weer niet. slapen met oortjes in.... En het babygehuil kan ik wel mee slapen, mits het van de buren is :
Citaat van T H W I T op 21 oktober 2013, 20:24Dan ben je de enige ter wereld.
Was ooit 's onderzocht: de mens stoort zich het meest aan het gehuil van een baby. Dus meer dan alle andere irritante geluiden.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Was het niet juist zo dat baby gehuil juist 2e was geworden? Een druppelende kraan was nog erger!
Dan ben je de enige ter wereld.
Was ooit 's onderzocht: de mens stoort zich het meest aan het gehuil van een baby. Dus meer dan alle andere irritante geluiden.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Was het niet juist zo dat baby gehuil juist 2e was geworden? Een druppelende kraan was nog erger!
Citaat van shadowwatch op 21 oktober 2013, 21:55druppelende kraan zou ik ook helemaal leip van worden haha.
heb ik geluk dat we in vrijstaand huis wonen en mijn broertje 17 is dus van babygehuil hebben wij geen last hier
zit trouwens weer vol ongeduld op een pakketje uit amerika te wachten
moet ook binnekort maar weer eens een update doen van amprack
druppelende kraan zou ik ook helemaal leip van worden haha.
heb ik geluk dat we in vrijstaand huis wonen en mijn broertje 17 is dus van babygehuil hebben wij geen last hier
zit trouwens weer vol ongeduld op een pakketje uit amerika te wachten
moet ook binnekort maar weer eens een update doen van amprack
Citaat van Erwin. op 21 oktober 2013, 22:40Mensen hier die clash of clans spelen? Leuke duken clan opzetten?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Mensen hier die clash of clans spelen? Leuke duken clan opzetten?
Citaat van DukeNPDA op 22 oktober 2013, 20:31Mmmm, zegt mij niks. Nieuwe game dus? Ik heb het idee dat de hele wereld gta5 aan het spelen is.....
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Mmmm, zegt mij niks. Nieuwe game dus? Ik heb het idee dat de hele wereld gta5 aan het spelen is.....
Citaat van Erwin. op 22 oktober 2013, 20:50Ja speel ik ook nog wel maar gta heb ik al uitgespeeld. Maar clash of clans is voor op je android 🙂 dus altijd leuk voor onderweg
Ja speel ik ook nog wel maar gta heb ik al uitgespeeld. Maar clash of clans is voor op je android 🙂 dus altijd leuk voor onderweg
Citaat van Rikkert. op 23 oktober 2013, 07:07Ik zal eens kijken of dat leuk is haha
Trouwens, iedereen al de Pietitie op Facebook geliked?
Ik zal eens kijken of dat leuk is haha
Trouwens, iedereen al de Pietitie op Facebook geliked?
Citaat van DukeNPDA op 23 oktober 2013, 10:01Voor Android...... Aaaaaa even neuzen in de playstore 😀
Voor Android...... Aaaaaa even neuzen in de playstore 😀
Citaat van Erwin. op 23 oktober 2013, 17:18Ik ben nu zo ver dat ik een clan aan kan maken, mensen die dan willen joinen? Je moet wel eerst je clan tower reparaeren, dit kost 40.000 munten ik heb daar ongeveer 2 dagen over gespeeld
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ik ben nu zo ver dat ik een clan aan kan maken, mensen die dan willen joinen? Je moet wel eerst je clan tower reparaeren, dit kost 40.000 munten ik heb daar ongeveer 2 dagen over gespeeld
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk