do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.299 of 2.047Volgende

Oja, daar is het inderdaad wel lekker goedkoop :)

Heren heren, wat is er aan de hand in de download wereld. Alles word rustiger, ook op andere download-sites.

Straks met Netflix wordt het nog minder actief. Downloaden wordt wellicht weer een underground dingie ;)

Heren heren, wat is er aan de hand in de download wereld. Alles word rustiger, ook op andere download-sites.

Straks met Netflix wordt het nog minder actief. Downloaden wordt wellicht weer een underground dingie ;)

Downloaden is sinds de blokkade van TpB juist populairder geworden heb ik het idee.

TOR wordt ook steeds populairder: 5.000 nieuwe gebruikers binnen een paar weken via Tweakers.net

Zelf gebruik ik tor niet omdat het rete traag is, iets waar ik niet tegen kan.

Weinig activiteit betekent nog niet weinig downloaden! Mijn Raspberry Pi staat 24/7 te downloaden en seeden!

Zou ik niet erg vinden :P

Ik zelf download de laatste tijd echt heeel weinig vergeleken met vorig jaar bijvoorbeeld.

Hoogstens 1 serie per week. En misschien nog een game.

Vorig jaar bijna een film per dag..

http://tweakers.net/nieuws/91007/chinese-internetgigant-biedt-10tb-aan-gratis-cloudopslag.html

Dat. Is. Een. Hele. Boel.

Misschien even een Duken Full Member accountje aanmaken waar we de 10tb gaan claimen? Ik zou niet weten hoe ik anders aan de gebruikte 8tb ruimte kan komen die je nodig hebt om eerst die 10 te mogen claimen...

Ik zeg vol knallen met films!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

http://tweakers.net/nieuws/91007/chinese-internetgigant-biedt-10tb-aan-gratis-cloudopslag.html

Dat. Is. Een. Hele. Boel.

Misschien even een Duken Full Member accountje aanmaken waar we de 10tb gaan claimen? Ik zou niet weten hoe ik anders aan de gebruikte 8tb ruimte kan komen die je nodig hebt om eerst die 10 te mogen claimen...

Ik zeg doen!

Een tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest.

Zal opnieuw proberen wat tijd erin te stoppen om hier actief te zijn 😀

VorigePage 1.299 of 2.047Volgende