do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.298 of 2.047Volgende

Ja herkansingen van de laatste periode van vorig jaar waren pas deze week.. Thanks!

Vandaag een heuse, ongeplande, Duken-meeting gehad met Erwin in de MediaMarkt haha!

Lol, hoe is dat nou mogelijk 😀

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4

Zielig voor de vlieg :(

Sent from my CTP828 using Tapatalk 4 Beta

Edit : klote tapatalk, reageerde op de post van erwin :P

Vandaag een heuse, ongeplande, Duken-meeting gehad met Erwin in de MediaMarkt haha!

Dat jullie elkaar dan ook herkennen, haha

Bart had mij al eens eerder gezien bij de AH en nu ben ik nog aan het werk en Bart kwam ff langs haha

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

Pff, net 2 en een half uur over gedaan om van mn stage naar huis te komen, wat normaal ik 5 kwartier kan. Lang leve GVB en hun informatievoorzieningen ...

Brrrrr, hoop dat je je een beetje kon vermaken. Trekt je batterij van je telefoon het bijvoorbeeld dan nog?

Brrrrr, hoop dat je je een beetje kon vermaken. Trekt je batterij van je telefoon het bijvoorbeeld dan nog?

Mijn batterij in ieder geval niet. Mijn (Samsung Galaxy) gio is vandaag overleden, althans de batterij ervan. Helemaal opgezwollen dat ding... Iemand die weet hoe ik een beetje goedkoop aan een nieuwe batterij kan komen?

via ebay

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=accu+samsung+gio&_sacat=0&_from=R40

VorigePage 1.298 of 2.047Volgende