Café de Download
Citaat van Zombymario op 28 augustus 2013, 16:31Zielig voor de vlieg
Sent from my CTP828 using Tapatalk 4 Beta
Edit : klote tapatalk, reageerde op de post van erwin
Zielig voor de vlieg
Sent from my CTP828 using Tapatalk 4 Beta
Edit : klote tapatalk, reageerde op de post van erwin
Citaat van T H W I T op 28 augustus 2013, 16:44Vandaag een heuse, ongeplande, Duken-meeting gehad met Erwin in de MediaMarkt haha!
Dat jullie elkaar dan ook herkennen, haha
Vandaag een heuse, ongeplande, Duken-meeting gehad met Erwin in de MediaMarkt haha!
Dat jullie elkaar dan ook herkennen, haha
Citaat van Erwin. op 28 augustus 2013, 17:42Bart had mij al eens eerder gezien bij de AH en nu ben ik nog aan het werk en Bart kwam ff langs haha
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Bart had mij al eens eerder gezien bij de AH en nu ben ik nog aan het werk en Bart kwam ff langs haha
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Citaat van PatrickV94 op 28 augustus 2013, 20:11Pff, net 2 en een half uur over gedaan om van mn stage naar huis te komen, wat normaal ik 5 kwartier kan. Lang leve GVB en hun informatievoorzieningen ...
Pff, net 2 en een half uur over gedaan om van mn stage naar huis te komen, wat normaal ik 5 kwartier kan. Lang leve GVB en hun informatievoorzieningen ...
Citaat van DukeNPDA op 29 augustus 2013, 05:13Brrrrr, hoop dat je je een beetje kon vermaken. Trekt je batterij van je telefoon het bijvoorbeeld dan nog?
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4
Brrrrr, hoop dat je je een beetje kon vermaken. Trekt je batterij van je telefoon het bijvoorbeeld dan nog?
Citaat van T H W I T op 29 augustus 2013, 17:14Brrrrr, hoop dat je je een beetje kon vermaken. Trekt je batterij van je telefoon het bijvoorbeeld dan nog?
Mijn batterij in ieder geval niet. Mijn (Samsung Galaxy) gio is vandaag overleden, althans de batterij ervan. Helemaal opgezwollen dat ding... Iemand die weet hoe ik een beetje goedkoop aan een nieuwe batterij kan komen?
Brrrrr, hoop dat je je een beetje kon vermaken. Trekt je batterij van je telefoon het bijvoorbeeld dan nog?
Mijn batterij in ieder geval niet. Mijn (Samsung Galaxy) gio is vandaag overleden, althans de batterij ervan. Helemaal opgezwollen dat ding... Iemand die weet hoe ik een beetje goedkoop aan een nieuwe batterij kan komen?
Citaat van Erwin. op 29 augustus 2013, 18:24via ebay
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=accu+samsung+gio&_sacat=0&_from=R40
via ebay
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=accu+samsung+gio&_sacat=0&_from=R40