Café de Download
Citaat van Tom op 28 juni 2013, 21:54Zo, terug van vakantie in Noorwegen.
Alles prima, veel gesport en niksgedaan. Kan me daar prima vermaken.
Maandag weer aan de bak, helaas...
Nog gefeliciteerd aan alle geslaagden! Vakantie zal wel prettig zijn, niet?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Zo, terug van vakantie in Noorwegen. Alles prima, veel gesport en niksgedaan. Kan me daar prima vermaken.
Maandag weer aan de bak, helaas...
Nog gefeliciteerd aan alle geslaagden! Vakantie zal wel prettig zijn, niet?
Citaat van DukeNPDA op 30 juni 2013, 06:14Klinkt goed tom. Maar sporten in je vakantie....
Ik onderweg met mijn zoontje naar Zandvoort. Fiat dag met ferarries etc. Een papa en zoon dag
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Klinkt goed tom. Maar sporten in je vakantie....
Ik onderweg met mijn zoontje naar Zandvoort. Fiat dag met ferarries etc. Een papa en zoon dag
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Tom op 1 juli 2013, 07:24Ja, ik mag ook weer aan de slag. Psychiatrie, jippie!
Eerste werkdag begint om 9:30, voelt als een soort vakantie na die andere co-schappen.
Leuke foto trouwens, Jerry! Lijkt me wel fun voor je kleine om op zo'n grote baan te kunnen racen.
Maar zie ik nou dat hij ook al te groot wordt voor dat soort karretjes, of lijkt dat maar zo? ^^
Ja, ik mag ook weer aan de slag. Psychiatrie, jippie! Eerste werkdag begint om 9:30, voelt als een soort vakantie na die andere co-schappen.
Leuke foto trouwens, Jerry! Lijkt me wel fun voor je kleine om op zo'n grote baan te kunnen racen. Maar zie ik nou dat hij ook al te groot wordt voor dat soort karretjes, of lijkt dat maar zo? ^^
Citaat van Duken op 1 juli 2013, 10:01Nee... je ziet het goed. Hij is inderdaad te groot aan het worden.
Nu 4 jaar... dus tijd voor het echte werk... Karten
Nee... je ziet het goed. Hij is inderdaad te groot aan het worden.
Nu 4 jaar... dus tijd voor het echte werk... Karten