do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.272 of 2.047Volgende

Jaja, maar het is wel mooi dat het komt. 8 euro per maand is niet zo veel geld. De downloaders zullen ten alle tijden blijven ;)

Het valt nog maar te zien welke streams er trouwens beschikbaar zijn!

http://tweakers.net/nieuws/89800/netflix-gaat-in-nederland-7-komma-99-euro-per-maand-kosten.html

De prijs van 7,99 euro is geldig voor het bekijken van streams op maximaal twee apparaten tegelijk, bijvoorbeeld via een mobieltje en een spelcomputer.

Dus je zou je abbo kunnen delen met een maatje waardoor je nog maar 4 euro betaalt. Mits je afspreekt dat je met 1 apparaat tegelijk kijkt. Nu lijkt het mij best sterk dat ik op mijn laptop en mediacenter tegelijk een film bekijk ;)

Jaja, maar het is wel mooi dat het komt. 8 euro per maand is niet zo veel geld. De downloaders zullen ten alle tijden blijven ;)

Ik vraag mij af wat het aanbod gaat worden?

Nou, gisteren eerste aflevering bekeken van Game of Thrones. Moet toch kunnen meepraten ;)

Maar helaas, me meisje vind het niet zo boeiend en het was best wat slow... ook logisch aangezien ze eerst de 7868 characters moeten voorstellen. Maar verder kijken wordt dus niks :(

Game of Thrones heb ik nog nooi gekeken :D

Weet eigenlijk niet waarom. Hoor van iedereen goede verhalen

Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken maar vond er niet veel aan allemaal veel te langzaam voor mij.

Ben nu dexter aan het kijken

Zo, ik laat ook maar weer eens van me horen.

Even wat pagina's teruggelezen hier: Gefelicteerd aan alle geslaagden en Jerry, met voor de laatste ook nog een beterschapje erbij.

Ik ben ook geslaagd voor VWO, morgen/vandaag kamerzoekgesprek in Enschede!

Zo lekker werken luitjes ;)

Yaaayyyy! Eerste (van de 2) praktijk examens vandaag.... Blegh, heb alleen al moeite met het vroege opstaan

VorigePage 1.272 of 2.047Volgende