Café de Download
Citaat van shadowwatch op 29 november 2012, 11:55Sws zin in een kop koffie gaat er dalijk meteen in zodra op school ben
Sws zin in een kop koffie gaat er dalijk meteen in zodra op school ben
Citaat van Duken op 29 november 2012, 12:12Kan je je buurman geen koffie geven? Dan houd hij ook op met boren... trouwens het is Donderdag. Uitslapen doe je maar in het weekend
Kan je je buurman geen koffie geven? Dan houd hij ook op met boren... trouwens het is Donderdag. Uitslapen doe je maar in het weekend
Citaat van Farid. op 29 november 2012, 20:37Kan je je buurman geen koffie geven? Dan houd hij ook op met boren... trouwens het is Donderdag. Uitslapen doe je maar in het weekendUitslapen doe ik elke dag joh
met m'n schoolrooster is het ook mogelijk. Begin 3 v/d 4 dagen om 12 uur
Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
Kan je je buurman geen koffie geven? Dan houd hij ook op met boren... trouwens het is Donderdag. Uitslapen doe je maar in het weekend
Uitslapen doe ik elke dag joh met m'n schoolrooster is het ook mogelijk. Begin 3 v/d 4 dagen om 12 uur
Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
Citaat van Farid. op 29 november 2012, 22:120.o Hoe hou je dat vol? Als ik eens een keer van 8 tot 5 moet ben ik al moe...
Gewenning.
Toen ik 3 maanden van 9-5 stage moest lopen riep ik precies hetzelfde. Na 1-2 weken was ik het alweer gewend.
0.o Hoe hou je dat vol? Als ik eens een keer van 8 tot 5 moet ben ik al moe...
Gewenning.
Toen ik 3 maanden van 9-5 stage moest lopen riep ik precies hetzelfde. Na 1-2 weken was ik het alweer gewend.
Citaat van Freddytje op 29 november 2012, 22:21Er zit wel wat verschil tussen jouw tijden en die van tom.. Bij tom zijn tijden zou ik niet meer wakker kunnen worden als ik dan om 12 uur ga slapen. Om 9 uur lukt dat wel redelijk:p
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Er zit wel wat verschil tussen jouw tijden en die van tom.. Bij tom zijn tijden zou ik niet meer wakker kunnen worden als ik dan om 12 uur ga slapen. Om 9 uur lukt dat wel redelijk:p
Citaat van Duken op 30 november 2012, 07:27Weekje ruilen? 5.45 tot ca 19.30 hier...
Echte bikkel! Ik zie hier ook een aantal "jonge" dokters die altijd aanwezig lijken te zijn. Die heren worden goede artsen, kun je er gewoon vanaf zien
Weekje ruilen? 5.45 tot ca 19.30 hier...
Echte bikkel! Ik zie hier ook een aantal "jonge" dokters die altijd aanwezig lijken te zijn. Die heren worden goede artsen, kun je er gewoon vanaf zien
Citaat van Releases op 30 november 2012, 08:28Met die tijden moet je gewoon rekening houden dat je niet elke avond meer tot in de nacht kan gaan gamen en met vrienden hangen. Is gewoon een stukje discipline en inzet. Duidelijk heeft Tom beide!
Met die tijden moet je gewoon rekening houden dat je niet elke avond meer tot in de nacht kan gaan gamen en met vrienden hangen. Is gewoon een stukje discipline en inzet. Duidelijk heeft Tom beide!
Citaat van Robin op 30 november 2012, 09:25Respect daarvoor hoor. Maar Tom, het is toch zo dat het in periodes van een paar weken co-schappen en een paar weken rust gaat? Dat hoor ik hier in Utrecht althans vaak langs komen.
Respect daarvoor hoor. Maar Tom, het is toch zo dat het in periodes van een paar weken co-schappen en een paar weken rust gaat? Dat hoor ik hier in Utrecht althans vaak langs komen.