Café de Download
Citaat van Tom op 15 november 2012, 22:20Elk ziekenhuis werkt met andere informatiesystemen, soms verschilt het zelfs per afdeling. Wat veel voorkomt, is Chipsoft (EZIS). Die vind ik zelf het fijnst werken. Nu gebruiken we voornamelijk Norma en Xcare. Landelijk EPD gaat voorlopig nog niet door. Papieren statussen worden trouwens ook nog steeds gebruikt... Door de Interne in het Bronovo bijvoorbeeld.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Elk ziekenhuis werkt met andere informatiesystemen, soms verschilt het zelfs per afdeling. Wat veel voorkomt, is Chipsoft (EZIS). Die vind ik zelf het fijnst werken. Nu gebruiken we voornamelijk Norma en Xcare. Landelijk EPD gaat voorlopig nog niet door. Papieren statussen worden trouwens ook nog steeds gebruikt... Door de Interne in het Bronovo bijvoorbeeld.
Citaat van DukeNPDA op 16 november 2012, 06:05Voordat ik een lang gesprek hier opzet over het EDP met Tom stuur ik je van de week een pm. Thx, maar nu.... Koffie!
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Voordat ik een lang gesprek hier opzet over het EDP met Tom stuur ik je van de week een pm. Thx, maar nu.... Koffie!
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Tom op 16 november 2012, 08:21Ik zie 't wel komen.
Nu weer op OK, met anesthesiestage. Niks te doen, dus maar aan het meekijken bij de operateur. Operatie ook al 's gezien, 'n vaso-vaso. Zeg maar het tegenovergestelde van een sterilisatie. :S
Ik zie 't wel komen. Nu weer op OK, met anesthesiestage. Niks te doen, dus maar aan het meekijken bij de operateur. Operatie ook al 's gezien, 'n vaso-vaso. Zeg maar het tegenovergestelde van een sterilisatie. :S
Citaat van KianYu op 16 november 2012, 12:45Zo, na een welverdiende vakantie en een super drukke periode op het werk heb ik weer tijd voor het forum
Alles goed met iedereen?
Zo, na een welverdiende vakantie en een super drukke periode op het werk heb ik weer tijd voor het forum
Alles goed met iedereen?
Citaat van KianYu op 19 november 2012, 11:17Thnx
Echt een super vakantie gehad ja! Zou zo weer terug gaan, maar dat zit er nog even niet in
Een week zon, zee, strand gehad iets wat we hier even niet meer kennen, helaas..
Thnx Echt een super vakantie gehad ja! Zou zo weer terug gaan, maar dat zit er nog even niet in
Een week zon, zee, strand gehad iets wat we hier even niet meer kennen, helaas..
Citaat van Duken op 19 november 2012, 12:13Handig:
TubeDigger download video's van alle websites
TubeDigger is een commerciële applicatie dat video's kan downloaden van (bijna) alle websites die vrij toegankelijk zijn. De software beschikt ook over een ingebouwde converter die de video's kan converteren met behulp van een van de vele profielen (iPod, iPad, iPhone, PSP, Android, etc.)
De software kost normaliter $24.95, maar is momenteel tijdelijk gratis.
Download de TubeDigger en vul als registratiecodeTubeDiggerTempFree in.
FEATURES
- Video's downloaden van de diverse sites in originele kwaliteit
- Opnemen van live streams, shows, cams, etc.
- Geïntegreerde mediaconverter - converteer gedownloade video's naar ieder formaat inclusief portable apparaten als iPad, iPhone, smartphone, PSP
- Audio onttrekken van gedownloade video's
- Gebruikersvriendelijk - type of sleep de URL van de webpagina met de video
- Naamdetectie voor de meest populaire sites
- Download hervatting en video bitrate detectie
- Downloaden ondertitels van populaire sites in SubRip formaat
- Ondersteuning voor downloaden via VPN's en SOCKS proxies
Handig:
TubeDigger download video's van alle websites
TubeDigger is een commerciële applicatie dat video's kan downloaden van (bijna) alle websites die vrij toegankelijk zijn. De software beschikt ook over een ingebouwde converter die de video's kan converteren met behulp van een van de vele profielen (iPod, iPad, iPhone, PSP, Android, etc.)
De software kost normaliter $24.95, maar is momenteel tijdelijk gratis.
Download de TubeDigger en vul als registratiecodeTubeDiggerTempFree in.
FEATURES
- Video's downloaden van de diverse sites in originele kwaliteit
- Opnemen van live streams, shows, cams, etc.
- Geïntegreerde mediaconverter - converteer gedownloade video's naar ieder formaat inclusief portable apparaten als iPad, iPhone, smartphone, PSP
- Audio onttrekken van gedownloade video's
- Gebruikersvriendelijk - type of sleep de URL van de webpagina met de video
- Naamdetectie voor de meest populaire sites
- Download hervatting en video bitrate detectie
- Downloaden ondertitels van populaire sites in SubRip formaat
- Ondersteuning voor downloaden via VPN's en SOCKS proxies
Citaat van Marciej123 op 19 november 2012, 14:29Thanks!
Thanks!
Citaat van Duken op 29 november 2012, 07:19Wat een rust is het cafe... iemand zin in een kopje koffie? Slap ouwehoeren moet kunnen toch>
Wat een rust is het cafe... iemand zin in een kopje koffie? Slap ouwehoeren moet kunnen toch>
Citaat van Farid. op 29 november 2012, 08:03Doe mij maar een wapen waarmee ik m'n buurman kan neerknallen.... Hoe verzin je het. Dan kan ik eens uitslapen, gaan ze boren....
Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
Doe mij maar een wapen waarmee ik m'n buurman kan neerknallen.... Hoe verzin je het. Dan kan ik eens uitslapen, gaan ze boren....
Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!