Café de Download
Citaat van William op 14 oktober 2012, 20:32Bedankt iedereen! Ik mag zo'n beetje alles wel weer met m'n arm door dat plaatjes, dus dat is wel fijn.
Moet alleen nog wel weer soepel worden, is nog dik en stijf, dus veel bewegen...
Jezus! Heftig om te zien, beterschap beterschap! Neem aan dat alles gewoon weer netjes geneest?
Ga ik ook vanuit
Morgen moet ik naar het ziekenhuis :s Ben bang...
Waarvoor moet je?
Bedankt iedereen! Ik mag zo'n beetje alles wel weer met m'n arm door dat plaatjes, dus dat is wel fijn.
Moet alleen nog wel weer soepel worden, is nog dik en stijf, dus veel bewegen...
Jezus! Heftig om te zien, beterschap beterschap! Neem aan dat alles gewoon weer netjes geneest?
Ga ik ook vanuit
Morgen moet ik naar het ziekenhuis :s Ben bang...
Waarvoor moet je?
Citaat van Tom op 14 oktober 2012, 20:54Voor je hart, of iets anders?
@Mark: zal idd wel een litteken worden, maar dan heb je iig iets om over op te scheppen.
Voor je hart, of iets anders?
@Mark: zal idd wel een litteken worden, maar dan heb je iig iets om over op te scheppen.
Citaat van DukeNPDA op 15 oktober 2012, 11:02Voor je hart? Dat klinkt erg vervelend. Alvast veel sterkte
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Voor je hart? Dat klinkt erg vervelend. Alvast veel sterkte
Citaat van Pctje op 15 oktober 2012, 11:14Zo ik ook maar weer eens wat posten, veel te lang geleden..
Heb een weekje vrij en dus op m'n gemak opdrachten voor school maken.
Zo ik ook maar weer eens wat posten, veel te lang geleden..
Heb een weekje vrij en dus op m'n gemak opdrachten voor school maken.
Citaat van IfElse op 15 oktober 2012, 12:03Voor je hart? Dat klinkt erg vervelend. Alvast veel sterkte
Jaa dankje xo
Voor je hart? Dat klinkt erg vervelend. Alvast veel sterkte
Jaa dankje xo