do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.201 of 2.047Volgende

Zo doet die even hoor! Netjes, ziet er erg goed uit.

Flink wat tijd in gezeten?

Inderdaad, mooie website!

Goeiemorgen, jemig wat een lange nacht als je niet kan slapen.

Pfff

Zitten inderdaad heel wat uren en bakken koffie in die website! Eigen design vergt veel tijd haha! Ik ben er trots op!

Lekker weer aan het werk vandaag... De telefoon houdt niet op en dan moet je ook nog drie patienten zien... Drama! Heb me nu even verborgen om te eten.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Zo, nieuwe website voor klant is af. Altijd fijn om iets helemaal af te hebben!

Als jullie hem willen zien:

http://www.andredeklerkopticiens.nl/

Ziet er strak uit!

Had ik hier al verteld dat ik geopereerd moest? Botten zaten toch niet goed in het gips, dus k moest afgelopen maandag onder het mes. Ze hebben er toen een metalen plaatje ingezet. Is verder prima gegaan, gewoon plaatselijke verdoving, dus ik kon ook nog een beetje meepraten, want man, wat ouwehoeren die lui onder het opereren :P. Ze hebben de wond toen ook dicht geniet en dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Komt ie, klikken op eigen risico:

2612t78.jpg

Ziet er strak uit!

Had ik hier al verteld dat ik geopereerd moest? Botten zaten toch niet goed in het gips, dus k moest afgelopen maandag onder het mes. Ze hebben er toen een metalen plaatje ingezet. Is verder prima gegaan, gewoon plaatselijke verdoving, dus ik kon ook nog een beetje meepraten, want man, wat ouwehoeren die lui onder het opereren :P. Ze hebben de wond toen ook dicht geniet en dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Komt ie, klikken op eigen risico:

2612t78.jpg

aah! Daar zijn mijn nietjes dus gebleven... Was ze al kwijt!

Sterkte ermee man!

Wooot heftig Markey. Wat gaat er nu verder nog gebeuren met je arm? :P

Jezus! Heftig om te zien, beterschap beterschap! Neem aan dat alles gewoon weer netjes geneest?

:o, nou dat ziet er wel uit alsof je er een littekentje aan over houdt...

VorigePage 1.201 of 2.047Volgende