Café de Download
Citaat van Rikkert. op 31 augustus 2012, 14:04Dit is echt zo vet gedaan haha , dit heeft hij ook in Pirates of the Carribean versie.
Als je zo kunt spelen haha:
Die zijn idd super, zou ik zelf ook wel willen als piano speler xD
Helaas, ben nog niet zo goed
Dit is echt zo vet gedaan haha , dit heeft hij ook in Pirates of the Carribean versie.
Als je zo kunt spelen haha:
Die zijn idd super, zou ik zelf ook wel willen als piano speler xD
Helaas, ben nog niet zo goed
Citaat van Farid. op 31 augustus 2012, 19:13Whyyy ? ik zou balen !
K baal ook... T kost 180 euro om t te laten maken. Ik ga t ook zeker via een smoes via de verzekering terug claimen. Maarja, zo zie je maar weer: neem geen smartphone mee op vakantie. Haha
Whyyy ? ik zou balen !
K baal ook... T kost 180 euro om t te laten maken. Ik ga t ook zeker via een smoes via de verzekering terug claimen. Maarja, zo zie je maar weer: neem geen smartphone mee op vakantie. Haha
Citaat van Thijs. op 31 augustus 2012, 19:50K baal ook... T kost 180 euro om t te laten maken. Ik ga t ook zeker via een smoes via de verzekering terug claimen. Maarja, zo zie je maar weer: neem geen smartphone mee op vakantie. Haha
Neem geen smarthphone in je hand als je ruzie hebt is beter op zn plaats
Neem geen smarthphone in je hand als je ruzie hebt is beter op zn plaats
Citaat van Freddytje op 31 augustus 2012, 20:24Heel verstandig om je mobiel tegen de muur te gooien ja..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Heel verstandig om je mobiel tegen de muur te gooien ja..
Citaat van Tom op 31 augustus 2012, 20:33En wees dan ook een vent en betaal het zelf. Een terechtere oorzaak kan ik eerlijk gezegd niet bedenken. Ik heb het begrip er niet voor, sorry.
En wees dan ook een vent en betaal het zelf. Een terechtere oorzaak kan ik eerlijk gezegd niet bedenken. Ik heb het begrip er niet voor, sorry.
Citaat van William op 31 augustus 2012, 22:08Hahah, oke dan heb ik me weer eens laten trollen .;p
LOL
Niet echt laten trollen, hij was juist zelf degene die helemaal gek werd dat ie een hartaanval had gekregen
Hahah, oke dan heb ik me weer eens laten trollen .;p
LOL
Niet echt laten trollen, hij was juist zelf degene die helemaal gek werd dat ie een hartaanval had gekregen