Café de Download
Citaat van Rikkert. op 30 augustus 2012, 13:33Los-cuentos is al oud hoor xD Heeft die al lang volgens mij.
Maar wat voor topics je had, ik heb geen idee
Los-cuentos is al oud hoor xD Heeft die al lang volgens mij.
Maar wat voor topics je had, ik heb geen idee
Citaat van los-cuentos op 30 augustus 2012, 13:43ik had een topic over de 3.55 kmeaw handleiding voor de PS3...
@Duken: nee.. Is even wennen maar ziet er mooier en overzichtelijker uit hoor 🙂
ik had een topic over de 3.55 kmeaw handleiding voor de PS3...
@Duken: nee.. Is even wennen maar ziet er mooier en overzichtelijker uit hoor 🙂
Citaat van William op 30 augustus 2012, 13:49Nieuwe forum is inderdaad mooi en overzichtelijk geworden.
Wat betekent mijn "Waarschuwstatus" trouwens?
Nieuwe forum is inderdaad mooi en overzichtelijk geworden.
Wat betekent mijn "Waarschuwstatus" trouwens?
Citaat van William op 30 augustus 2012, 14:15Welkom terug!
Hoop eigenlijk dat Head ook nog wel terugkomt, spreek hem laatste tijd bijna nooit meer, maar altijd een aardige jongen
Welkom terug!
Hoop eigenlijk dat Head ook nog wel terugkomt, spreek hem laatste tijd bijna nooit meer, maar altijd een aardige jongen
Citaat van Thijs. op 31 augustus 2012, 06:47Dit is echt zo vet gedaan haha , dit heeft hij ook in Pirates of the Carribean versie.
Als je zo kunt spelen haha:
Dit is echt zo vet gedaan haha , dit heeft hij ook in Pirates of the Carribean versie.
Als je zo kunt spelen haha:
Citaat van Rikkert. op 31 augustus 2012, 08:14Ik spreek Head ook niet zo veel meer. Wel voor se vakantie met hem nog naar Walibi geweest, aardig jong, maar ook een tikkeltje raar xD
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Ik spreek Head ook niet zo veel meer. Wel voor se vakantie met hem nog naar Walibi geweest, aardig jong, maar ook een tikkeltje raar xD
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Citaat van Thijs. op 31 augustus 2012, 13:28Rook verslaafde kerel haha, heb veel met hem gesproken op msn maar laatste tijd niet meer.
Hij had volgensmij in zijn hele leven al 2 hart aanvallen gehad ofzo haha.
Rook verslaafde kerel haha, heb veel met hem gesproken op msn maar laatste tijd niet meer.
Hij had volgensmij in zijn hele leven al 2 hart aanvallen gehad ofzo haha.
Citaat van Tom op 31 augustus 2012, 13:32Ik mag niet hopen dat ie dat serieus bedoelde... En als dat wel zo is, zou ik niet zo goedgelovig zijn
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik mag niet hopen dat ie dat serieus bedoelde... En als dat wel zo is, zou ik niet zo goedgelovig zijn
Citaat van Freddytje op 31 augustus 2012, 13:53Ja ik weet iig van eentje, had je zelf ook nog op gereageerd
Ja ik weet iig van eentje, had je zelf ook nog op gereageerd