Café de Download
Citaat van William op 25 augustus 2012, 08:52Ondanks dat de straf laag lijkt voor Breivik, vind ik het Noorse strafsysteem wel briljant. In Noorwegen krijgen gevangenen wel de kans om binnen een aantal jaar terug te komen in de maatschappij. Volgens mij is de langste gevangenisstraf in Noorwegen ooit (voor Breivik) 17 jaar. Dat allemaal door gevangenen beter te laten communiceren. Breivik zal niet zomaar vrij komen de komende jaren, dat heeft hij ook niet verdient.
Ondanks dat de straf laag lijkt voor Breivik, vind ik het Noorse strafsysteem wel briljant. In Noorwegen krijgen gevangenen wel de kans om binnen een aantal jaar terug te komen in de maatschappij. Volgens mij is de langste gevangenisstraf in Noorwegen ooit (voor Breivik) 17 jaar. Dat allemaal door gevangenen beter te laten communiceren. Breivik zal niet zomaar vrij komen de komende jaren, dat heeft hij ook niet verdient.
Citaat van T H W I T op 25 augustus 2012, 10:29Dit, beste mensen, is, als je het mij vraagt, gewoon weg balachelijk:
Dit, beste mensen, is, als je het mij vraagt, gewoon weg balachelijk:
http://tweakers.net/...ng-betalen.html
Citaat van William op 25 augustus 2012, 11:41Tja, het blijft in principe diefstal om zonder te betalen patenten over te nemen en daarop geld te verdienen. Maar Apple draait hierin helemaal door, gevold door Samsung en Google. Die kleine patenten waarin eigenlijk niet helemaal duidelijk is wie de oorspronkelijke eigenaar is moeten ze gewoon laten rusten. Ik begrijp niet waarom Samsung nog levert aan Apple, zonder Samsung krijgt Apple het niet voor elkaar binnen een korte tijd een nieuwe Iphone te lanceren. Aan de andere kant levert Apple Samsung ook wel veel geld op.
Tja, het blijft in principe diefstal om zonder te betalen patenten over te nemen en daarop geld te verdienen. Maar Apple draait hierin helemaal door, gevold door Samsung en Google. Die kleine patenten waarin eigenlijk niet helemaal duidelijk is wie de oorspronkelijke eigenaar is moeten ze gewoon laten rusten. Ik begrijp niet waarom Samsung nog levert aan Apple, zonder Samsung krijgt Apple het niet voor elkaar binnen een korte tijd een nieuwe Iphone te lanceren. Aan de andere kant levert Apple Samsung ook wel veel geld op.
Citaat van Tom op 25 augustus 2012, 15:58Apple = Amerikaans => Amerikaanse jury gaat er in mee. Dat ligt dan weer niet per se aan die jury zelf, maar aan de presentatie van de "feiten" tijdens de zaak.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Apple = Amerikaans => Amerikaanse jury gaat er in mee. Dat ligt dan weer niet per se aan die jury zelf, maar aan de presentatie van de "feiten" tijdens de zaak.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 26 augustus 2012, 21:34Hoi allemaal,
Fijn om hier terug te zijn na een behoorlijke tijd van afwezigheid. Meteen mijn excuus voor dit niet echt aangekondigde vertrek maar heb het even een tijdje behoorlijk druk gehad met school, werken etcetera. Ben inmiddels 18, VWO diploma op zak en vanaf dit schooljaar student International Business Administration aan de Erasmus Universiteit.
Good to be back!
Hoi allemaal,
Fijn om hier terug te zijn na een behoorlijke tijd van afwezigheid. Meteen mijn excuus voor dit niet echt aangekondigde vertrek maar heb het even een tijdje behoorlijk druk gehad met school, werken etcetera. Ben inmiddels 18, VWO diploma op zak en vanaf dit schooljaar student International Business Administration aan de Erasmus Universiteit.
Good to be back!
Citaat van Rikkert. op 26 augustus 2012, 21:51Welkom terug Bart!
Zozo. Veel meegemaakt dus sinds je weg bent!
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Welkom terug Bart!
Zozo. Veel meegemaakt dus sinds je weg bent!
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Citaat van William op 27 augustus 2012, 00:03Welkom terug!
Volg je wel op Facebook, dus ik heb de jongens hier nog wel een klein beetje op de hoogte gehouden
Welkom terug!
Volg je wel op Facebook, dus ik heb de jongens hier nog wel een klein beetje op de hoogte gehouden
Citaat van Thijs. op 27 augustus 2012, 07:26Welkom terug Bart
Je hebt niet stil gezeten toen je hier weg was
(je moet natuurlijk ook wel een goede reden hebben om een half jaar niet op duken.nl te kijken ^^)
Welkom terug Bart
Je hebt niet stil gezeten toen je hier weg was (je moet natuurlijk ook wel een goede reden hebben om een half jaar niet op duken.nl te kijken ^^)
Citaat van Farid. op 29 augustus 2012, 08:36Zo, we zijn weer terug in Nederland na 6 dagen Calella, Spanje. Heerlijk weer gehad, veel gelopen, weer in Barca geweest, jetski gevaren en strand gehangen.
Was een Top vakantie, alleen jammer van de korte 6 dagen.
Oja... Nog 1 ding:na een ruzie was ik zo boos dat ik mijn Samsung galaxy s2 heb gepakt en zo hard tegen de deur heb gegooid dat ik nu een barst in me scherm heb en de telefoon geen beeld meer geeft....
Toch maar even kijken wat ik kan regelen met de verzekering.
Zo, we zijn weer terug in Nederland na 6 dagen Calella, Spanje. Heerlijk weer gehad, veel gelopen, weer in Barca geweest, jetski gevaren en strand gehangen.
Was een Top vakantie, alleen jammer van de korte 6 dagen.
Oja... Nog 1 ding:na een ruzie was ik zo boos dat ik mijn Samsung galaxy s2 heb gepakt en zo hard tegen de deur heb gegooid dat ik nu een barst in me scherm heb en de telefoon geen beeld meer geeft....
Toch maar even kijken wat ik kan regelen met de verzekering.