wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.175 of 2.047Volgende

Damn dat is klote Duken!

Gelukkig zijn jullie ongedeerd gebleven.

Zoals het er zo uit ziet hoop ik voor je dat het onder de 2000,- euries blijft, weet niet hoe het onder de motorkap is?

Maar is het niet zo dat de schuldige sowieso de lul is en dat als jij hem gemaakt wilt hebben dat die dat gewoon moet betalen? :huh:

De kosten voor het spuiten zijn vaak al heel hoog..

Heb ook eens mijn zijkant bij een ander erin gereden, flinke deuk en krassen, moest uitgedeukt worden en gespoten worden en dat koste me al €800,-

Gelukkig was ik All-Risk verzekerd ;)

Klopt, dat kan ook. Maar dan nog is het een vreselijk geklooi :(

weet er alles van het kan nog wel een paar maanden duren voor dat je het geld heb

tot over 4 dagen mensen! ik ga een aantal nachten rond het ijsselmeer kamperen :) eerst richting friesland en dan over de afsluitdijk terug.

adiossssssssssss :lol:

tot over 4 dagen mensen! ik ga een aantal nachten rond het ijsselmeer kamperen :) eerst richting friesland en dan over de afsluitdijk terug.

adiossssssssssss :lol:

Have Fun! :D

Ajuuuu maak het niet te wild:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Je hebt goed weer! geniet ervan daar, kratje bier mee? ;)

Poeh... weer een mooie prijsvraag! :)

http://www.duken.nl/downloaden-met-usenet-via-je-browser-met-usenetstorm/

Zeker, zeker. Ben er op zich wel benieuwd naar, ook om te zien hoe snel 'ie is. Daar zal het succes in de eerste plaats vanaf gaan hangen...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Het werk goed, maar jammer is de max van 5 Gb files. Verder werkt het echt geweldig voor de "leek" gebruiker.

Vannacht onweer gehad... Niet normaal.... Niet echt leuk op de boot maarja :P

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

VorigePage 1.175 of 2.047Volgende