Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 29 juli 2012, 12:42
Fijne middag tot zover..... Iemand met een bus die er nog even voor ging.... Hij bekend schuld..... Nu maar hopen dat mijn auto niet total los wordt verklaard. Wat een gedoe, gelukkig hebben de kinderen, mijn meisje en ik niks.
Vanmiddag dus fietsen...... :angry:
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Fijne middag tot zover..... Iemand met een bus die er nog even voor ging.... Hij bekend schuld..... Nu maar hopen dat mijn auto niet total los wordt verklaard. Wat een gedoe, gelukkig hebben de kinderen, mijn meisje en ik niks.
Vanmiddag dus fietsen...... :angry:
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 29 juli 2012, 12:44das mooi klote jerry! succes!
das mooi klote jerry! succes!
Citaat van marcelvn op 29 juli 2012, 13:47Zonde van de bus!.....
....Zal allemaal wel weer lang duren voordat de verzekering betaalt dus veel sterkte. :/
maar fietsen is zo verkeerd nog niet
, lekker weer iig.
Zonde van de bus!.....
....Zal allemaal wel weer lang duren voordat de verzekering betaalt dus veel sterkte. :/
maar fietsen is zo verkeerd nog niet , lekker weer iig.
Citaat van marcelvn op 29 juli 2012, 15:59Dat is k*t weet hoe dat voelt, je heb toch wel rechtsbijstand?
De bestuurder bekende schuld, waarom heb je nou weer rechtsbijstand nodig? :S
Dat is k*t weet hoe dat voelt, je heb toch wel rechtsbijstand?
De bestuurder bekende schuld, waarom heb je nou weer rechtsbijstand nodig? :S
Citaat van William op 29 juli 2012, 16:12Voor het terug krijgen van je geld kan dat makkelijk zijn de tegenpartij kan wel bekend hebben maar dat zegt niet dat de verzekering van de tegen partij zo makkelijk mee werkt. Heb daar zelf ook gekloot mee gehad na me ongeluk
Voor het terug krijgen van je geld kan dat makkelijk zijn de tegenpartij kan wel bekend hebben maar dat zegt niet dat de verzekering van de tegen partij zo makkelijk mee werkt. Heb daar zelf ook gekloot mee gehad na me ongeluk
Citaat van DukeNPDA op 29 juli 2012, 19:08Nou ij zit voornamelijk met de dagwaarde.
De dagwaarde is +- 2000 euro. Als de reparatie van de schade hoger is, dat is goed mogelijk, krijg je alleen de dagwaarde....
Dus, reparaties schade is <2000 wordt hij gemaakt, is het meer dan 2000 ben ik de lUl. Ja, ik krijg 2000 euro van de verzekering maar daar koop ik nooit zo een auto voor.
Kut dus,
Nou ij zit voornamelijk met de dagwaarde.
De dagwaarde is +- 2000 euro. Als de reparatie van de schade hoger is, dat is goed mogelijk, krijg je alleen de dagwaarde....
Dus, reparaties schade is <2000 wordt hij gemaakt, is het meer dan 2000 ben ik de lUl. Ja, ik krijg 2000 euro van de verzekering maar daar koop ik nooit zo een auto voor.
Kut dus,
Citaat van William op 29 juli 2012, 22:49Je kan de auto dan toch nog laten opkopen door een 2de hands dealer? Dat is ook met me motor gebeurt
Je kan de auto dan toch nog laten opkopen door een 2de hands dealer? Dat is ook met me motor gebeurt