wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.162 of 2.047Volgende

Zal waarschijnlijk iets zijn als "illic vos video", maar ik weet de vervoegingen echt niet meer zo precies en het klinkt ook wel stom zo. Sowieso was het altijd alleen maar andersom vertalen bij dat vak, nooit NL naar Latijn vertaald...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Het klopt hoor 🙂

Verstuurd met mijn Samsung Galaxy Gio (ICS)

Weten jullie een website of winkel waar ik goedkoop een grafische rekenmachine kan kopen? Ik ben opzoek naar de Casio FX9860G11 of de Casio FX9860G11-SD. Ik kan ze via school krijgen voor 95,50 en 108,50 euro, maar misschien kennen jullie een goedkopere winkel. Ik wil graag een nieuwe hebben.

Test vanuit het warme Spanje aangezien we sinds 17.00 offline waren. na server reboot waren we er weer.... nu weer genieten van de 30c :)

Test ivm tijd

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Als ik terug van vakantie fix ik de tijd. de server is herstart maar nu staat de tijd verkeerd... hij loop 10 min fout ;)

Test vanuit het warme Spanje aangezien we sinds 17.00 offline waren. na server reboot waren we er weer.... nu weer genieten van de 30c :)

Test ivm tijd

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Als ik terug van vakantie fix ik de tijd. de server is herstart maar nu staat de tijd verkeerd... hij loop 10 min fout ;)

Er bestaat ook een Edit knop...

sspam_sign_spam_100-101.gif

Zo, binnenkort ben ik ook weer actief :)

mijn eerste post vanaf mijn Dell XPS L702X <3

Damn nice laptop! :)

VorigePage 1.162 of 2.047Volgende