Café de Download
Citaat van Tom op 18 juni 2012, 22:23Zal waarschijnlijk iets zijn als "illic vos video", maar ik weet de vervoegingen echt niet meer zo precies en het klinkt ook wel stom zo. Sowieso was het altijd alleen maar andersom vertalen bij dat vak, nooit NL naar Latijn vertaald...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Zal waarschijnlijk iets zijn als "illic vos video", maar ik weet de vervoegingen echt niet meer zo precies en het klinkt ook wel stom zo. Sowieso was het altijd alleen maar andersom vertalen bij dat vak, nooit NL naar Latijn vertaald...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van IfElse op 21 juni 2012, 14:02Weten jullie een website of winkel waar ik goedkoop een grafische rekenmachine kan kopen? Ik ben opzoek naar de Casio FX9860G11 of de Casio FX9860G11-SD. Ik kan ze via school krijgen voor 95,50 en 108,50 euro, maar misschien kennen jullie een goedkopere winkel. Ik wil graag een nieuwe hebben.
Weten jullie een website of winkel waar ik goedkoop een grafische rekenmachine kan kopen? Ik ben opzoek naar de Casio FX9860G11 of de Casio FX9860G11-SD. Ik kan ze via school krijgen voor 95,50 en 108,50 euro, maar misschien kennen jullie een goedkopere winkel. Ik wil graag een nieuwe hebben.
Citaat van DukeNPDA op 24 juni 2012, 19:26Test vanuit het warme Spanje aangezien we sinds 17.00 offline waren. na server reboot waren we er weer.... nu weer genieten van de 30c
Test vanuit het warme Spanje aangezien we sinds 17.00 offline waren. na server reboot waren we er weer.... nu weer genieten van de 30c
Citaat van DukeNPDA op 27 juni 2012, 12:06Als ik terug van vakantie fix ik de tijd. de server is herstart maar nu staat de tijd verkeerd... hij loop 10 min fout
Als ik terug van vakantie fix ik de tijd. de server is herstart maar nu staat de tijd verkeerd... hij loop 10 min fout
Citaat van Farid. op 27 juni 2012, 12:24Test vanuit het warme Spanje aangezien we sinds 17.00 offline waren. na server reboot waren we er weer.... nu weer genieten van de 30c
Test ivm tijd
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Als ik terug van vakantie fix ik de tijd. de server is herstart maar nu staat de tijd verkeerd... hij loop 10 min fout
Er bestaat ook een Edit knop...
Test vanuit het warme Spanje aangezien we sinds 17.00 offline waren. na server reboot waren we er weer.... nu weer genieten van de 30c
Test ivm tijd
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Er bestaat ook een Edit knop...
Citaat van Marciej123 op 28 juni 2012, 16:23mijn eerste post vanaf mijn Dell XPS L702X <3
mijn eerste post vanaf mijn Dell XPS L702X <3