Café de Download
Citaat van KianYu op 18 juni 2012, 13:31Snelle vraag: Iemand die met een mindere/verouderde pc Max Payne 3 geprobeerd heeft?
Hoef absoluut niet op full te spelen, maar wil het wel even weten of het überhaupt kan voordat ik 26GB binnen ga harken
Snelle vraag: Iemand die met een mindere/verouderde pc Max Payne 3 geprobeerd heeft?
Hoef absoluut niet op full te spelen, maar wil het wel even weten of het überhaupt kan voordat ik 26GB binnen ga harken
Citaat van shadowwatch op 18 juni 2012, 14:02test het gewoon ff op canirunit.com
test het gewoon ff op canirunit.com
Citaat van Tom op 18 juni 2012, 15:24Grmbl... Kan iemand hier nog beamen dat mensen niet met mij om willen gaan, maar dat ze toch met me samen kunnen werken omdat ik niet hoogdravend ben?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Grmbl... Kan iemand hier nog beamen dat mensen niet met mij om willen gaan, maar dat ze toch met me samen kunnen werken omdat ik niet hoogdravend ben?
Citaat van KianYu op 18 juni 2012, 17:22test het gewoon ff op canirunit.com
Thnx voor de link! Heel handig I Like
Ik kan hem aan, dus nu maar even binnen harken
test het gewoon ff op canirunit.com
Thnx voor de link! Heel handig I Like
Ik kan hem aan, dus nu maar even binnen harken
Citaat van Robin op 18 juni 2012, 18:07Grmbl... Kan iemand hier nog beamen dat mensen niet met mij om willen gaan, maar dat ze toch met me samen kunnen werken omdat ik niet hoogdravend ben?
Hoe bedoel je?
Grmbl... Kan iemand hier nog beamen dat mensen niet met mij om willen gaan, maar dat ze toch met me samen kunnen werken omdat ik niet hoogdravend ben?
Hoe bedoel je?
Citaat van Tom op 18 juni 2012, 20:08Dat kreeg ik vandaag bij een beoordelingsgesprek te horen.
Die zooi was er puur om je af te zeiken, andere mensen kregen soortgelijke troep over zich heen. Ach ja, coschappen hè...
Dat kreeg ik vandaag bij een beoordelingsgesprek te horen. Die zooi was er puur om je af te zeiken, andere mensen kregen soortgelijke troep over zich heen. Ach ja, coschappen hè...
Citaat van shadowwatch op 18 juni 2012, 21:42Is er toevallig iemand hier die latijns kan?
Is er toevallig iemand hier die latijns kan?
Citaat van Tom op 18 juni 2012, 22:04Heel vroeger... 4 jaar geleden zo'n beetje gefaald op het CSE.
Heel vroeger... 4 jaar geleden zo'n beetje gefaald op het CSE.
Citaat van shadowwatch op 18 juni 2012, 22:06Kan je "ik zie je daar" naar het latijns vertalen (zo kort mogelijk)
Of is dt te moeilijk?
Kan je "ik zie je daar" naar het latijns vertalen (zo kort mogelijk)
Of is dt te moeilijk?