Café de Download
Citaat van Thijs. op 17 mei 2012, 18:30Goede keuze, een avondje naar Gordon en zn vrienden kijken en luisteren zou me niet bepaald goed doen.
Goede keuze, een avondje naar Gordon en zn vrienden kijken en luisteren zou me niet bepaald goed doen.
Citaat van Duken op 17 mei 2012, 20:13Nou volgend jaar wil ik er weer bij zijn... Toppers is werkelijk een lache feest
Maar film net afgelopen, was een topper! Nu over naar New Kids Nitrooooo!!!! Jonguhh!!!
Nou volgend jaar wil ik er weer bij zijn... Toppers is werkelijk een lache feest
Maar film net afgelopen, was een topper! Nu over naar New Kids Nitrooooo!!!! Jonguhh!!!
Citaat van Thijs. op 18 mei 2012, 07:46Haha, was nitro nog leuk?
Ieder zijn eigen smaak, maar ik zou niet snel naar de toppers gaan.
Haha, was nitro nog leuk?
Ieder zijn eigen smaak, maar ik zou niet snel naar de toppers gaan.
Citaat van William op 18 mei 2012, 12:25Hierbij wil ik graag me zuster bedanken.
Heb de G930 Gaming Headset van een maat geleend, en kwam er achter dat mijn zusje iets teveel geld heeft uitgegeven op de pinpas van me ouders dan wat me ouders haar hadden verteld.
En daar ben ik dus achter gekomen, nu krijg ik dus zelf een G930 Headset, Bedankt zusje!
Hierbij wil ik graag me zuster bedanken.
Heb de G930 Gaming Headset van een maat geleend, en kwam er achter dat mijn zusje iets teveel geld heeft uitgegeven op de pinpas van me ouders dan wat me ouders haar hadden verteld.
En daar ben ik dus achter gekomen, nu krijg ik dus zelf een G930 Headset, Bedankt zusje!
Citaat van Wous op 19 mei 2012, 14:03Iemand een die even opgevrolijkt moet worden?
Watch this:
http://klemm.se/fanten/fanten.swfedit: even er een code van gemaakt, anders heb je zo'n irritant geluidje in dit topic !
Iemand een die even opgevrolijkt moet worden?
Watch this:
http://klemm.se/fanten/fanten.swf
edit: even er een code van gemaakt, anders heb je zo'n irritant geluidje in dit topic !
Citaat van DukeNPDA op 20 mei 2012, 06:49Slimme actie, nu heb je een mooie headset
De flash file kan ik niet openen op mijn gsm.... Gaar . Hij herkent geen SWF files. Straks maar op de pc luisteren
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Slimme actie, nu heb je een mooie headset
De flash file kan ik niet openen op mijn gsm.... Gaar . Hij herkent geen SWF files. Straks maar op de pc luisteren
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk