Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 15 mei 2012, 10:36Ja vind ik leuk werkt nu ook!Gr. Erwin
Met dank aan erwin natuurlijk
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Ja vind ik leuk werkt nu ook!Gr. Erwin
Met dank aan erwin natuurlijk
Citaat van Freddytje op 15 mei 2012, 14:52Yay ik keek er al naar uit!
Nl ging wel goed denk ik
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Yay ik keek er al naar uit!
Nl ging wel goed denk ik
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 15 mei 2012, 16:11ik heb zo ongeveer een 6,2 voor nederlands
stond gemiddeld een 5,9
ik heb zo ongeveer een 6,2 voor nederlands
stond gemiddeld een 5,9
Citaat van Rikkert. op 15 mei 2012, 16:38Nice!
Ik heb niet gekeken naar mijn antwoorden voor Geschiedenis. Levert je stress op want je gaat alleen maar denken: Sh*t heb ikd it wel ingevuld etc.
Ik wacht wel een paar weken
Nice!
Ik heb niet gekeken naar mijn antwoorden voor Geschiedenis. Levert je stress op want je gaat alleen maar denken: Sh*t heb ikd it wel ingevuld etc.
Citaat van shadowwatch op 15 mei 2012, 16:41Nice!
Ja dat dacht ik eerst ook om het niet te doen maar omdat wel redelijk ging was ik toch wel benieuwd
en als slecht punt had gehad maken me ouders me af ze vinden dat ik meer aan school moet doen en minder aan mijn projecten..
Nice!
Ja dat dacht ik eerst ook om het niet te doen maar omdat wel redelijk ging was ik toch wel benieuwd
en als slecht punt had gehad maken me ouders me af ze vinden dat ik meer aan school moet doen en minder aan mijn projecten..
Citaat van Heisenberg op 15 mei 2012, 20:05Pfoe, als ik dit topic lees (niet van mij, maar wel dezelfde maand 18 jaar), keihard strijden om het rijbewijs te halen:
In 2,5 maand mijn rijbewijs halen, maar wel met een periode waarin CBR hun examens kan uitstellen in verband met gladde wegen... ZUL je net zien: 18 januari 2013 mag je examen doen, laatste kans. Sorry wij stellen hem uit naar 20 januari 2012, je mag nu de komende 2 jaar maximaal 11 kW rijden
Daarna moet je opnieuw examen doen
en dan mag je 35 kw..
Pfoe, als ik dit topic lees (niet van mij, maar wel dezelfde maand 18 jaar), keihard strijden om het rijbewijs te halen:
In 2,5 maand mijn rijbewijs halen, maar wel met een periode waarin CBR hun examens kan uitstellen in verband met gladde wegen... ZUL je net zien: 18 januari 2013 mag je examen doen, laatste kans. Sorry wij stellen hem uit naar 20 januari 2012, je mag nu de komende 2 jaar maximaal 11 kW rijden Daarna moet je opnieuw examen doen
en dan mag je 35 kw..
Citaat van Freddytje op 15 mei 2012, 20:23Stiekem hoop ik dat je het niet mag doen, kunnen we samen op een 11kW tuffen haha. /jk. Good luck Quinten!
Stiekem hoop ik dat je het niet mag doen, kunnen we samen op een 11kW tuffen haha. /jk. Good luck Quinten!
Citaat van DukeNPDA op 17 mei 2012, 17:52Mijn meisje bij de toppers in concert en ik met de nieuwste mission impossible
Mijn meisje bij de toppers in concert en ik met de nieuwste mission impossible