wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.151 of 2.047Volgende

Ja vind ik leuk werkt nu ook!

Gr. Erwin

Ja vind ik leuk werkt nu ook!

Gr. Erwin

Met dank aan erwin natuurlijk

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Yay ik keek er al naar uit!

Nl ging wel goed denk ik :D

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

ik heb zo ongeveer een 6,2 voor nederlands :D

stond gemiddeld een 5,9

Nice!

Ik heb niet gekeken naar mijn antwoorden voor Geschiedenis. Levert je stress op want je gaat alleen maar denken: Sh*t heb ikd it wel ingevuld etc.

Ik wacht wel een paar weken :)

Nice!

Ik heb niet gekeken naar mijn antwoorden voor Geschiedenis. Levert je stress op want je gaat alleen maar denken: Sh*t heb ikd it wel ingevuld etc.

Ik wacht wel een paar weken :)

Ja dat dacht ik eerst ook om het niet te doen maar omdat wel redelijk ging was ik toch wel benieuwd :P

en als slecht punt had gehad maken me ouders me af ze vinden dat ik meer aan school moet doen en minder aan mijn projecten.. :o

Pfoe, als ik dit topic lees (niet van mij, maar wel dezelfde maand 18 jaar), keihard strijden om het rijbewijs te halen:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/333644/Onduidelijkheid-25kw-rijbewijs-Geboorte-datum-24-1.html

In 2,5 maand mijn rijbewijs halen, maar wel met een periode waarin CBR hun examens kan uitstellen in verband met gladde wegen... ZUL je net zien: 18 januari 2013 mag je examen doen, laatste kans. Sorry wij stellen hem uit naar 20 januari 2012, je mag nu de komende 2 jaar maximaal 11 kW rijden :blink: Daarna moet je opnieuw examen doen :schok: en dan mag je 35 kw..

Stiekem hoop ik dat je het niet mag doen, kunnen we samen op een 11kW tuffen haha. /jk. Good luck Quinten! :D

Lekker vrij! :)

Mijn meisje bij de toppers in concert en ik met de nieuwste mission impossible

:D

546be51a-3619-c918.jpg

VorigePage 1.151 of 2.047Volgende