Café de Download
Citaat van Duken op 15 april 2012, 14:10Ik hoop het wel, maar ik denk dat de 19de ook een "zwarte" dag word, hierna zal tpb steeds meer verdwijnen door het geneuzel
Ik hoop het wel, maar ik denk dat de 19de ook een "zwarte" dag word, hierna zal tpb steeds meer verdwijnen door het geneuzel
Citaat van Rikkert. op 15 april 2012, 14:13Denk het ook....
Maar hoop natuurlijk van niet...
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
Denk het ook....
Maar hoop natuurlijk van niet...
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 15 april 2012, 15:15uiteindelijk zullen er toch wel weer alternatieve komen voor tpb en tot die tijd zijn er nog altijd genoeg manieren om de site te bereiken, alleen het probleem is dat veel mensen die downloaden nog net weten hoe ze dat moeten doen en zodra de blokkade er is ze geen idee meer hebben hoe ze erop moeten komen en de site dan gewoon opgeven...
uiteindelijk zullen er toch wel weer alternatieve komen voor tpb en tot die tijd zijn er nog altijd genoeg manieren om de site te bereiken, alleen het probleem is dat veel mensen die downloaden nog net weten hoe ze dat moeten doen en zodra de blokkade er is ze geen idee meer hebben hoe ze erop moeten komen en de site dan gewoon opgeven...
Citaat van Rikkert. op 15 april 2012, 15:32Daarom ben ik oa blij met dit forum, altijd wel nieuwe manieren om TPB te bereiken
Verstuurd vanaf mijn HTC Sensation XE.
Daarom ben ik oa blij met dit forum, altijd wel nieuwe manieren om TPB te bereiken
Verstuurd vanaf mijn HTC Sensation XE.
Citaat van Tom op 15 april 2012, 21:38Ja, die was zo slecht dat we er geen van allen aan dachten dat dat echt kon zijn. Totdat DukeN een bevestiging kreeg...
Ja, die was zo slecht dat we er geen van allen aan dachten dat dat echt kon zijn. Totdat DukeN een bevestiging kreeg...