Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 12 april 2012, 20:36Weekend! Morgen lekker vrij.
Iemand die "meisjes opzoek naar zichzelf" kijkt? Lekker slap kijk programma
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Weekend! Morgen lekker vrij.
Citaat van shadowwatch op 12 april 2012, 21:07ik zit voor het eerst in 2 weken weer achter de computer op het forum.
komt door mijn projectje wat nu bijna af is (kratradio) als het goed is ben ik er morgen helemaal mee klaar zal wel wat foto's posten voor de liefhebbers. Hij werkt op accu en ook op voeding
ik zit voor het eerst in 2 weken weer achter de computer op het forum.
komt door mijn projectje wat nu bijna af is (kratradio) als het goed is ben ik er morgen helemaal mee klaar zal wel wat foto's posten voor de liefhebbers. Hij werkt op accu en ook op voeding
Citaat van Farid. op 13 april 2012, 09:37Weekend! Morgen lekker vrij.
jaja, haha van alle meisjes die weggestuurd werden had ik Britt het minst verwacht
Weekend! Morgen lekker vrij.
jaja, haha van alle meisjes die weggestuurd werden had ik Britt het minst verwacht
Citaat van Duken op 13 april 2012, 19:01Ja... zij is best een smaakmaker van het programma. Die opmerking doen het goed onder een biertje en een chippie
en nu is ze er uit.... jammers
Ja... zij is best een smaakmaker van het programma. Die opmerking doen het goed onder een biertje en een chippie
en nu is ze er uit.... jammers
Citaat van Rikkert. op 13 april 2012, 19:02Ik kijk echt nooit tv. Alleen soms een filmpje en Neonletters...
Volgens mij mis ik echt wat zonder tv
Ik kijk echt nooit tv. Alleen soms een filmpje en Neonletters...
Volgens mij mis ik echt wat zonder tv
Citaat van William op 13 april 2012, 19:05Nederlandse TV is ook niet echt goed de enige zenders waar ik regelmatig naar kijk zijn discovery en NGC
Nederlandse TV is ook niet echt goed de enige zenders waar ik regelmatig naar kijk zijn discovery en NGC
Citaat van Rikkert. op 13 april 2012, 19:11Inderdaad. Enigste keer dat ik gewoon echt tv kijk is wanneer ik aan het oppassen ben of als ik ziek ben.
Maar een serie volgen kan ik gewoon niet, kijk ik het een keer en de volgende keer denk ik; ach ik download hem wel...
Inderdaad. Enigste keer dat ik gewoon echt tv kijk is wanneer ik aan het oppassen ben of als ik ziek ben.
Maar een serie volgen kan ik gewoon niet, kijk ik het een keer en de volgende keer denk ik; ach ik download hem wel...
Citaat van Duken op 15 april 2012, 14:02Schijt zooi met brein tegen al die proxy's.... duurt te lang. Nog 4 dagen voor de rechtenzaak van Xs4all en Ziggo.
Schijt zooi met brein tegen al die proxy's.... duurt te lang. Nog 4 dagen voor de rechtenzaak van Xs4all en Ziggo.
Citaat van Rikkert. op 15 april 2012, 14:08Ach ja er zijn zat proxy's
Hoop alleen dat TPB gewoon weer 'legaal' wordt.
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
Ach ja er zijn zat proxy's
Hoop alleen dat TPB gewoon weer 'legaal' wordt.
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk