do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.117 of 2.047Volgende

Nice :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Zou die snelste internetverbinding wel willen hebben van een paar gig. :lol:

Ach ik zit al meer dan een jaar op 120Mbit :P Ziggo uber snel... hehe

Maar wat mij verbaast is dat Tom via Sent from my GT-I9100 using Tapatalk ...... zulke lange berichten kan schrijven?! Hoe doe je dat?

Ik zou dan echt pijn krijgen in mijn vingertoppen :P

Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord. :P Is dat ziekelijk?

hahah ik was er in iedergeval erg tevreden mee vind dat soort dingen erg interessant. Ik heb op het moment contact met Bodyenfitshop en heb wat dingen voor hun site en producten ontworpen en heb daarstraks een melding gekregen dat het naar de meerderen doorgestuurd zou worden dus wie weet bevalt het ze wel..

Ik heb hun banner een beetje aangepast. Ze hadden me aangegeven dat ze zich ook richten op life style dus producten voor vrouwen die willen afvallen en dat soort dingen dus daar is dit uit gekomen:

bodyenfitshopbanner.gif

dit is wat ze zelf op het moment hadden:

10xu4ox.jpg

Verder heb ik een design gemaakt voor hun eigen product ik vond het persoonlijk niet echt aandacht trekken.

Dit is wat daar uit gekomen is:

designbodyenfitshop.gif

en dat zag er eerst zo uit:

real2.jpg

Het lettertype bij de banner word waarschijnlijk iets lichter zodat het wat duidelijker te lezen is.

Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord. :P Is dat ziekelijk?

Het is dat je iets met dokters doet... maar anders zou ik je voor gek verklaren :schok:

Ik heb ook al hele teksten op mijn gsm getypt. Veel oefenen, dan gaat dat vanzelf.

Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk

Ik kan het wel, maar soms krijg ik echt last van mijn vingertoppen :P

@Shadowwatch: Ik heb ooit eens één lesje reclamemaken gehad en als ik het me goed herinner is geel op een achtergrond vooral populair bij meisjes en jonge vrouwen. Da's onbewust. Ik zou dus geen geel kiezen als achtergrond, tenzij je testosteron aan jonge vrouwen wilt verkopen. ;)

VorigePage 1.117 of 2.047Volgende