Café de Download
Citaat van Duken op 19 maart 2012, 19:55Ach ik zit al meer dan een jaar op 120Mbit
Ziggo uber snel... hehe
Maar wat mij verbaast is dat Tom via Sent from my GT-I9100 using Tapatalk ...... zulke lange berichten kan schrijven?! Hoe doe je dat?
Ach ik zit al meer dan een jaar op 120Mbit Ziggo uber snel... hehe
Maar wat mij verbaast is dat Tom via Sent from my GT-I9100 using Tapatalk ...... zulke lange berichten kan schrijven?! Hoe doe je dat?
Citaat van Tom op 19 maart 2012, 20:11Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord.
Is dat ziekelijk?
Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord. Is dat ziekelijk?
Citaat van shadowwatch op 19 maart 2012, 20:13hahah ik was er in iedergeval erg tevreden mee vind dat soort dingen erg interessant. Ik heb op het moment contact met Bodyenfitshop en heb wat dingen voor hun site en producten ontworpen en heb daarstraks een melding gekregen dat het naar de meerderen doorgestuurd zou worden dus wie weet bevalt het ze wel..
Ik heb hun banner een beetje aangepast. Ze hadden me aangegeven dat ze zich ook richten op life style dus producten voor vrouwen die willen afvallen en dat soort dingen dus daar is dit uit gekomen:
dit is wat ze zelf op het moment hadden:
Verder heb ik een design gemaakt voor hun eigen product ik vond het persoonlijk niet echt aandacht trekken.
Dit is wat daar uit gekomen is:
en dat zag er eerst zo uit:
Het lettertype bij de banner word waarschijnlijk iets lichter zodat het wat duidelijker te lezen is.
hahah ik was er in iedergeval erg tevreden mee vind dat soort dingen erg interessant. Ik heb op het moment contact met Bodyenfitshop en heb wat dingen voor hun site en producten ontworpen en heb daarstraks een melding gekregen dat het naar de meerderen doorgestuurd zou worden dus wie weet bevalt het ze wel..
Ik heb hun banner een beetje aangepast. Ze hadden me aangegeven dat ze zich ook richten op life style dus producten voor vrouwen die willen afvallen en dat soort dingen dus daar is dit uit gekomen:
dit is wat ze zelf op het moment hadden:
Verder heb ik een design gemaakt voor hun eigen product ik vond het persoonlijk niet echt aandacht trekken.
Dit is wat daar uit gekomen is:

en dat zag er eerst zo uit:

Het lettertype bij de banner word waarschijnlijk iets lichter zodat het wat duidelijker te lezen is.
Citaat van Duken op 19 maart 2012, 20:14Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord.Is dat ziekelijk?
Het is dat je iets met dokters doet... maar anders zou ik je voor gek verklaren
Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord.Is dat ziekelijk?
Het is dat je iets met dokters doet... maar anders zou ik je voor gek verklaren
Citaat van William op 19 maart 2012, 20:33Ik heb ook al hele teksten op mijn gsm getypt. Veel oefenen, dan gaat dat vanzelf.
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Ik heb ook al hele teksten op mijn gsm getypt. Veel oefenen, dan gaat dat vanzelf.
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Citaat van Tom op 19 maart 2012, 21:09@Shadowwatch: Ik heb ooit eens één lesje reclamemaken gehad en als ik het me goed herinner is geel op een achtergrond vooral populair bij meisjes en jonge vrouwen. Da's onbewust. Ik zou dus geen geel kiezen als achtergrond, tenzij je testosteron aan jonge vrouwen wilt verkopen.
@Shadowwatch: Ik heb ooit eens één lesje reclamemaken gehad en als ik het me goed herinner is geel op een achtergrond vooral populair bij meisjes en jonge vrouwen. Da's onbewust. Ik zou dus geen geel kiezen als achtergrond, tenzij je testosteron aan jonge vrouwen wilt verkopen.