Café de Download
Citaat van Farid. op 9 maart 2012, 21:16Oja??? Haha weet ik niks van. Misschien de gewone ANWB opbellen en vragen om een lift...
Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6
Oja??? Haha weet ik niks van. Misschien de gewone ANWB opbellen en vragen om een lift...
Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6
Citaat van Erwin. op 9 maart 2012, 21:25Heb er vorige week wat over gezien bij rtl nieuws is van de fietsenbond geloof ik kost alleen wel 90 euro ofsow
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Heb er vorige week wat over gezien bij rtl nieuws is van de fietsenbond geloof ik kost alleen wel 90 euro ofsow
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 9 maart 2012, 22:41jezus wat duurt al dat uploade van plaatjes lang ben al bijna een uur bezig met het maken van mijn tutorial van de xbox 360 controller...
jezus wat duurt al dat uploade van plaatjes lang ben al bijna een uur bezig met het maken van mijn tutorial van de xbox 360 controller...
Citaat van Rikkert. op 9 maart 2012, 22:51Als je de plaatjes upload naar imageshack bijvoorbeeld, en dan die in je topic plaatsen. Gaat misschien wat sneller?
Als je de plaatjes upload naar imageshack bijvoorbeeld, en dan die in je topic plaatsen. Gaat misschien wat sneller?
Citaat van shadowwatch op 9 maart 2012, 23:08dat is wat ik aan het doen ben:p maar de foto's die ik zelf genomen heb zijn allemaal 3 MB ofzo en die moet ik dan nog even door photoshop halen om wat dingen aan te geven enzo. Nu ben ik bijna klaar met de eerste MOD uitleggen de andere 2 kosten gelukkig minder tijd omdat deze qua moeilijkheidsgraad veel lager liggen
dat is wat ik aan het doen ben:p maar de foto's die ik zelf genomen heb zijn allemaal 3 MB ofzo en die moet ik dan nog even door photoshop halen om wat dingen aan te geven enzo. Nu ben ik bijna klaar met de eerste MOD uitleggen de andere 2 kosten gelukkig minder tijd omdat deze qua moeilijkheidsgraad veel lager liggen
Citaat van Rikkert. op 9 maart 2012, 23:13Ben benieuwd naar het eindresultaat
Ik ga maar eens slapen, slaap echt heel slecht... Kan morgen gelukkig uitslapen
Ben benieuwd naar het eindresultaat
Ik ga maar eens slapen, slaap echt heel slecht... Kan morgen gelukkig uitslapen
Citaat van shadowwatch op 9 maart 2012, 23:24ik vind mijn controller er persoonlijk wel goed uitzien ik heb door het proces heen wel wat puntjes gezien die ik bij volgende controllers anders zal doen maar over het algemeen ben ik erg tevreden
ik vind mijn controller er persoonlijk wel goed uitzien ik heb door het proces heen wel wat puntjes gezien die ik bij volgende controllers anders zal doen maar over het algemeen ben ik erg tevreden
Citaat van shadowwatch op 10 maart 2012, 00:38oke ik ben nu pas klaar...
oke ik ben nu pas klaar...