wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.110 of 2.047Volgende

Die bestaat hoor duken

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Oja??? Haha weet ik niks van. Misschien de gewone ANWB opbellen en vragen om een lift...

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

Heb er vorige week wat over gezien bij rtl nieuws is van de fietsenbond geloof ik kost alleen wel 90 euro ofsow

Anwb heeft het sinds kort ook.

jezus wat duurt al dat uploade van plaatjes lang ben al bijna een uur bezig met het maken van mijn tutorial van de xbox 360 controller...

Als je de plaatjes upload naar imageshack bijvoorbeeld, en dan die in je topic plaatsen. Gaat misschien wat sneller?

dat is wat ik aan het doen ben:p maar de foto's die ik zelf genomen heb zijn allemaal 3 MB ofzo en die moet ik dan nog even door photoshop halen om wat dingen aan te geven enzo. Nu ben ik bijna klaar met de eerste MOD uitleggen de andere 2 kosten gelukkig minder tijd omdat deze qua moeilijkheidsgraad veel lager liggen

Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

Ik ga maar eens slapen, slaap echt heel slecht... Kan morgen gelukkig uitslapen :)

ik vind mijn controller er persoonlijk wel goed uitzien ik heb door het proces heen wel wat puntjes gezien die ik bij volgende controllers anders zal doen maar over het algemeen ben ik erg tevreden :D

oke ik ben nu pas klaar...

VorigePage 1.110 of 2.047Volgende