Café de Download
Citaat van Tom op 8 maart 2012, 23:21Releases is incognito.
Misschien heb ik ook iets gemist, maar ik weet niet hoe hij heet, waar 'ie woont en allerlei andere standaarddingetjes die ik van jullie bijvoorbeeld wel weet.
Releases is incognito. Misschien heb ik ook iets gemist, maar ik weet niet hoe hij heet, waar 'ie woont en allerlei andere standaarddingetjes die ik van jullie bijvoorbeeld wel weet.
Citaat van Robin op 9 maart 2012, 05:02Terwijl sommige van jullie zo op staan voor school of werk, stap ik nu de trein in naar hus. Enorm vette avond in Utrecht gehad, mn eerste echte feestje gedraaid. Ging echt enorm lekker, 3uur gedraaid wat ik best lang vind, en heel veel positieve reacties gehad.
Nu wil ik alleen best wel heel graag mn bed in pff....
Terwijl sommige van jullie zo op staan voor school of werk, stap ik nu de trein in naar hus. Enorm vette avond in Utrecht gehad, mn eerste echte feestje gedraaid. Ging echt enorm lekker, 3uur gedraaid wat ik best lang vind, en heel veel positieve reacties gehad.
Nu wil ik alleen best wel heel graag mn bed in pff....
Citaat van DukeNPDA op 9 maart 2012, 05:54Respect Robin
erg leuk om te lezen! Als je ooit doorbreekt denkt je dan wel aan je eerste luisteraar?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Respect Robin erg leuk om te lezen! Als je ooit doorbreekt denkt je dan wel aan je eerste luisteraar?
Citaat van Duken op 9 maart 2012, 07:40Kak... ben toe aan een nieuw abonnement voor mijn GSM. Maar ik hen nu nog onbeperkt databundel en zit op de 1,5 a 2 GB per maand. (ja echt waar...)
Dat gaat met de huidige abbo's niet meer
Kak... ben toe aan een nieuw abonnement voor mijn GSM. Maar ik hen nu nog onbeperkt databundel en zit op de 1,5 a 2 GB per maand. (ja echt waar...)
Dat gaat met de huidige abbo's niet meer
Citaat van Wous op 9 maart 2012, 07:45Toch wat meer op zoek gaan naar wifi punten Duken! Wat is het dat je doet dat zoveel netwerk gebruikt?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Toch wat meer op zoek gaan naar wifi punten Duken! Wat is het dat je doet dat zoveel netwerk gebruikt?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van Duken op 9 maart 2012, 07:56Tja... alles streaming... elke video, alle muziek stream ik... elke foto / video die ik maak worden geupdate en ik doe nogal veel ermee
Tja... alles streaming... elke video, alle muziek stream ik... elke foto / video die ik maak worden geupdate en ik doe nogal veel ermee
Citaat van DukeNPDA op 9 maart 2012, 16:41Waarom ook geen anwb voor fietsers? Ik zeg, gaat in de markt! Nog steeds onderweg.....
Waarom ook geen anwb voor fietsers? Ik zeg, gaat in de markt! Nog steeds onderweg.....