wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.109 of 2.047Volgende

Releases is incognito. ;) Misschien heb ik ook iets gemist, maar ik weet niet hoe hij heet, waar 'ie woont en allerlei andere standaarddingetjes die ik van jullie bijvoorbeeld wel weet.

Terwijl sommige van jullie zo op staan voor school of werk, stap ik nu de trein in naar hus. Enorm vette avond in Utrecht gehad, mn eerste echte feestje gedraaid. Ging echt enorm lekker, 3uur gedraaid wat ik best lang vind, en heel veel positieve reacties gehad.

Nu wil ik alleen best wel heel graag mn bed in pff....

Respect Robin :) erg leuk om te lezen! Als je ooit doorbreekt denkt je dan wel aan je eerste luisteraar? :D

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Waar had je gedraaid als ik vragen mag? :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Kak... ben toe aan een nieuw abonnement voor mijn GSM. Maar ik hen nu nog onbeperkt databundel en zit op de 1,5 a 2 GB per maand. (ja echt waar...)

Dat gaat met de huidige abbo's niet meer :(

Toch wat meer op zoek gaan naar wifi punten Duken! Wat is het dat je doet dat zoveel netwerk gebruikt?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Tja... alles streaming... elke video, alle muziek stream ik... elke foto / video die ik maak worden geupdate en ik doe nogal veel ermee :)

Schijt ! Fiets stuk ! 3e8c8961-27e3-e8c4.jpg

Lopend naar huis :angry:

hahahahahahahahahaha

Waarom ook geen anwb voor fietsers? Ik zeg, gaat in de markt! Nog steeds onderweg.....

VorigePage 1.109 of 2.047Volgende