Café de Download
Citaat van Zombymario op 21 oktober 2011, 11:37Zo, ff weer €77 verdient
En als het goed is ga ik vandaag naar de Mediamarkt voor een nieuwe TV. Dan neem ik ook meteen digitaal
Zo, ff weer €77 verdient En als het goed is ga ik vandaag naar de Mediamarkt voor een nieuwe TV. Dan neem ik ook meteen digitaal
Citaat van PatrickV94 op 21 oktober 2011, 13:32Lol, krijg net dit mailtje van bol.com:
Een aantal weken geleden heeft u van ons een code ontvangen voor gratis verzending* t.w.v. € 1,95. Graag herinneren wij u eraan dat u deze nog tot7 oktober 2011 kunt verzilveren.
Lol, krijg net dit mailtje van bol.com:
Een aantal weken geleden heeft u van ons een code ontvangen voor gratis verzending* t.w.v. € 1,95. Graag herinneren wij u eraan dat u deze nog tot7 oktober 2011 kunt verzilveren.
Citaat van DukeNPDA op 21 oktober 2011, 18:11Top, wil hem onder het renne luisteren. Heb je ook de mp3??
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Top, wil hem onder het renne luisteren. Heb je ook de mp3??
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 21 oktober 2011, 19:09David guetta beste dj
. (old news), maar het is het vermelde waard ! O0.
iedereen nog een fijne vakantie gewenst :peace:
David guetta beste dj . (old news), maar het is het vermelde waard ! O0.
iedereen nog een fijne vakantie gewenst :peace:
Citaat van Freddytje op 21 oktober 2011, 19:17Robin, klinkt erg goed. Ik wil zelf ook meer gaan mixen naast het muziek maken met FL studio.
Heb je goede sites/tips? Ook wil ik een een mixer of misschien wel een DJ set kopen voor het gebruik van VT DJ (of bijgevelerde software). Op het begin wil ik gewoon (mede omdat mijn budget laag is) nog met de computer werken misschien later nog CD systeem ed kopen.
Weet jij misschien een aanrader op het gebied van dj sets of mixers voor VT DJ? Ik had al de traktor control gezien maar die vind ik nog al aan de prijzige kant (700 euro). Dus weet je misschien een goed alternatief voor een lagere prijs? Ik ga geen definitieve prijs geven want mijn prijs kan altijd aangepast worden (hangt van mn inkomsten af :s)
Robin, klinkt erg goed. Ik wil zelf ook meer gaan mixen naast het muziek maken met FL studio.
Heb je goede sites/tips? Ook wil ik een een mixer of misschien wel een DJ set kopen voor het gebruik van VT DJ (of bijgevelerde software). Op het begin wil ik gewoon (mede omdat mijn budget laag is) nog met de computer werken misschien later nog CD systeem ed kopen.
Weet jij misschien een aanrader op het gebied van dj sets of mixers voor VT DJ? Ik had al de traktor control gezien maar die vind ik nog al aan de prijzige kant (700 euro). Dus weet je misschien een goed alternatief voor een lagere prijs? Ik ga geen definitieve prijs geven want mijn prijs kan altijd aangepast worden (hangt van mn inkomsten af :s)
Citaat van Erwin. op 21 oktober 2011, 19:54http://www.bax-shop.nl/combi-spelers-+-sets/bekijk-alle-producten.html
http://www.bax-shop.nl/combi-spelers-+-sets/bekijk-alle-producten.html
Citaat van Freddytje op 21 oktober 2011, 19:55Bedankt Impy, maar op zulke sites ben ik al vaker geweest. Maar er is gewoon te veel keuze. Misschien is dit niet het juiste forum hiervoor zal me dus ook maar even anders aanmelden binnenkort
Bedankt Impy, maar op zulke sites ben ik al vaker geweest. Maar er is gewoon te veel keuze. Misschien is dit niet het juiste forum hiervoor zal me dus ook maar even anders aanmelden binnenkort