wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.007 of 2.047Volgende

Groeten uit Lloret de mar!

Whuuuut

:hand:

Whuuuut

:hand:

hahahah

Koffie..... koffie...........tiiijjjjjjjddd!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Lekker hoor, stroom uitgevallen.. net wakker en had een uur of 2 geleden in de klas moeten zitten haha brrr koud!

Mijn wekker werkt op batterijen en stroom dus wanneer de stroom uitval doet me wekker het nog steeds

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ja bij mij ook maar heb dr maarvan gebruik gemaakt :)

Lekker hoor, stroom uitgevallen.. net wakker en had een uur of 2 geleden in de klas moeten zitten haha brrr koud!

Haha, dat is eigenlijk wel f*cking grappig! :P

Zometeen tentamen. Totaal niet optimaal geleerd, heel slecht gevoel over. Maakte net het proeftentamen en daar had ik 45/60 goed... Sja. Ik weet het nu niet meer, maar ik hoop dat het goed gaat draaien. Soms heb je wel eens dat je op hele pagina's bijna geen antwoord in één keer weet. Dat is geen goed teken bij mij. Zucht... nog een uur. :P

@Tom

Succes ;)

Ik heb nu officieel VAKANTIE :D

Net mijn laatste PTA gehad. Dus nu lekker vakantie vieren :)

VAKANTIE!! :D Na de week tentamens...

Vanavond feestje bij mij thuis, Morgen dik feest bij een vriendin en dan dezelfde nacht nog naar disney met de Albert heijn personeelsvereniging :)

Sinds zomervakantie geen ruzie/vechten gehad op feesten/school. Ging kei goed. vandaag was het zover. Het mindere was dat ik in mn 1tje was tegen 4 andere gasten. Flikkers. gewoon in een tussenuur, en die kerel waar ik ruzie mee had zegt dan zelf niks :P Tja roep dan niet je vrienden erbij. Gelukkig niet knokken omdat een Conciërge eraan kwam.  :s

VorigePage 1.007 of 2.047Volgende