Café de Download
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2011, 08:41Lekker hoor, stroom uitgevallen.. net wakker en had een uur of 2 geleden in de klas moeten zitten haha brrr koud!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lekker hoor, stroom uitgevallen.. net wakker en had een uur of 2 geleden in de klas moeten zitten haha brrr koud!
Citaat van Erwin. op 21 oktober 2011, 09:36Mijn wekker werkt op batterijen en stroom dus wanneer de stroom uitval doet me wekker het nog steeds
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Mijn wekker werkt op batterijen en stroom dus wanneer de stroom uitval doet me wekker het nog steeds
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2011, 09:50Ja bij mij ook maar heb dr maarvan gebruik gemaakt
Ja bij mij ook maar heb dr maarvan gebruik gemaakt
Citaat van Tom op 21 oktober 2011, 09:51Lekker hoor, stroom uitgevallen.. net wakker en had een uur of 2 geleden in de klas moeten zitten haha brrr koud!
Haha, dat is eigenlijk wel f*cking grappig!
Zometeen tentamen. Totaal niet optimaal geleerd, heel slecht gevoel over. Maakte net het proeftentamen en daar had ik 45/60 goed... Sja. Ik weet het nu niet meer, maar ik hoop dat het goed gaat draaien. Soms heb je wel eens dat je op hele pagina's bijna geen antwoord in één keer weet. Dat is geen goed teken bij mij. Zucht... nog een uur.
Lekker hoor, stroom uitgevallen.. net wakker en had een uur of 2 geleden in de klas moeten zitten haha brrr koud!
Haha, dat is eigenlijk wel f*cking grappig!
Zometeen tentamen. Totaal niet optimaal geleerd, heel slecht gevoel over. Maakte net het proeftentamen en daar had ik 45/60 goed... Sja. Ik weet het nu niet meer, maar ik hoop dat het goed gaat draaien. Soms heb je wel eens dat je op hele pagina's bijna geen antwoord in één keer weet. Dat is geen goed teken bij mij. Zucht... nog een uur.
Citaat van Rikkert. op 21 oktober 2011, 09:58@Tom
Succes
Ik heb nu officieel VAKANTIE
Net mijn laatste PTA gehad. Dus nu lekker vakantie vieren
Succes
Ik heb nu officieel VAKANTIE
Net mijn laatste PTA gehad. Dus nu lekker vakantie vieren
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2011, 11:33VAKANTIE!!
Na de week tentamens...
Vanavond feestje bij mij thuis, Morgen dik feest bij een vriendin en dan dezelfde nacht nog naar disney met de Albert heijn personeelsvereniging
Sinds zomervakantie geen ruzie/vechten gehad op feesten/school. Ging kei goed. vandaag was het zover. Het mindere was dat ik in mn 1tje was tegen 4 andere gasten. Flikkers. gewoon in een tussenuur, en die kerel waar ik ruzie mee had zegt dan zelf niks
Tja roep dan niet je vrienden erbij. Gelukkig niet knokken omdat een Conciërge eraan kwam. :s
VAKANTIE!! Na de week tentamens...
Vanavond feestje bij mij thuis, Morgen dik feest bij een vriendin en dan dezelfde nacht nog naar disney met de Albert heijn personeelsvereniging
Sinds zomervakantie geen ruzie/vechten gehad op feesten/school. Ging kei goed. vandaag was het zover. Het mindere was dat ik in mn 1tje was tegen 4 andere gasten. Flikkers. gewoon in een tussenuur, en die kerel waar ik ruzie mee had zegt dan zelf niks Tja roep dan niet je vrienden erbij. Gelukkig niet knokken omdat een Conciërge eraan kwam. :s