wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.003 of 2.047Volgende

Volgende week pas vakantie.

Sneak peakje duken :)?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ik ook volgende week pas vakantie deze week PTA week :( Wel kort school :P

En ja heb je sneak preview ::)

Volgende week pas vakantie.

Sneak peakje duken :)?

Nee dat nog niet. Ben er ook nog niet 100% uit welk systeem het gaat worden. Maar de kans is dat we afstappen van SMF. Ben nu aan het kijken naar Invisionboard. Heb de heren gemailt voor informatie ivm kosten etc.

Maar het gaat er even om dat we er mee bezig zijn :)

Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken :(

That sucks...

Ik heb geluk dat ik die voor de vakantie heb :P

Citaat van: Freddytje op Vandaag om 21:56:45<blockquote>Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken :(

</blockquote>

Bij mij ook :(

Citaat van: Freddytje op Vandaag om 21:56:45<blockquote>Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken :(

</blockquote>

Bij mij ook :(

*3.

Dat kan ik volgende week ook gaan doen...

Ben net over mijn 1500 posts heen ben nu GOD :D En ben 2 jaar en 2/3 weken op DukeN.nl :P

Vandaag Wiskunde en Maatschappijleer gehad... Wiskunde makkelijk alleen maatschappijleer heb ik zo mijn twijfels over. Net levensbeschouwing alleen dan over de maatschappij :s

Weet je zeker dat het niet andersom is? :P Waar is de tijd gebleven dat maatschappijleer gegeven werd door drugsverslaafden en wiskunde een vak was waarvoor je elke keer met trillende benen de toetsruimte verliet?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Haha wij hebben maatschappijleer van een leraar die meerdere keren per week in de coffeeshop te vinden is xd

VorigePage 1.003 of 2.047Volgende