Café de Download
Citaat van Marciej123 op 16 oktober 2011, 18:52Volgende week pas vakantie.
Sneak peakje duken
?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Volgende week pas vakantie.
Sneak peakje duken ?
Citaat van Rikkert. op 16 oktober 2011, 18:54Ik ook volgende week pas vakantie deze week PTA week
Wel kort school
En ja heb je sneak preview :
Ik ook volgende week pas vakantie deze week PTA week Wel kort school
En ja heb je sneak preview :
Citaat van Duken op 16 oktober 2011, 18:57Volgende week pas vakantie.
Sneak peakje duken
?
Nee dat nog niet. Ben er ook nog niet 100% uit welk systeem het gaat worden. Maar de kans is dat we afstappen van SMF. Ben nu aan het kijken naar Invisionboard. Heb de heren gemailt voor informatie ivm kosten etc.
Maar het gaat er even om dat we er mee bezig zijn
Volgende week pas vakantie.
Sneak peakje duken
?
Nee dat nog niet. Ben er ook nog niet 100% uit welk systeem het gaat worden. Maar de kans is dat we afstappen van SMF. Ben nu aan het kijken naar Invisionboard. Heb de heren gemailt voor informatie ivm kosten etc.
Maar het gaat er even om dat we er mee bezig zijn
Citaat van Freddytje op 16 oktober 2011, 19:56Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken
Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken
Citaat van PatrickV94 op 16 oktober 2011, 20:04Citaat van: Freddytje op Vandaag om 21:56:45<blockquote>Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken
</blockquote>
Bij mij ook
Citaat van: Freddytje op Vandaag om 21:56:45<blockquote>Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken
</blockquote>
Bij mij ook
Citaat van Marciej123 op 16 oktober 2011, 21:02Citaat van: Freddytje op Vandaag om 21:56:45<blockquote>Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken
</blockquote>
Bij mij ook
*3.
Dat kan ik volgende week ook gaan doen...
Citaat van: Freddytje op Vandaag om 21:56:45<blockquote>Vakantie, maar een vakantie met veel leren. Na de vakantie gelijk tentamenweek. Moet dus flink blokken
</blockquote>
Bij mij ook
*3.
Dat kan ik volgende week ook gaan doen...
Citaat van Rikkert. op 17 oktober 2011, 18:38Ben net over mijn 1500 posts heen ben nu GOD
En ben 2 jaar en 2/3 weken op DukeN.nl
Vandaag Wiskunde en Maatschappijleer gehad... Wiskunde makkelijk alleen maatschappijleer heb ik zo mijn twijfels over. Net levensbeschouwing alleen dan over de maatschappij :s
Ben net over mijn 1500 posts heen ben nu GOD En ben 2 jaar en 2/3 weken op DukeN.nl
Vandaag Wiskunde en Maatschappijleer gehad... Wiskunde makkelijk alleen maatschappijleer heb ik zo mijn twijfels over. Net levensbeschouwing alleen dan over de maatschappij :s
Citaat van Tom op 17 oktober 2011, 22:20Weet je zeker dat het niet andersom is?
Waar is de tijd gebleven dat maatschappijleer gegeven werd door drugsverslaafden en wiskunde een vak was waarvoor je elke keer met trillende benen de toetsruimte verliet?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Weet je zeker dat het niet andersom is? Waar is de tijd gebleven dat maatschappijleer gegeven werd door drugsverslaafden en wiskunde een vak was waarvoor je elke keer met trillende benen de toetsruimte verliet?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 17 oktober 2011, 22:31Haha wij hebben maatschappijleer van een leraar die meerdere keren per week in de coffeeshop te vinden is xd
Haha wij hebben maatschappijleer van een leraar die meerdere keren per week in de coffeeshop te vinden is xd