Café de Download
Citaat van Freddytje op 15 oktober 2011, 08:28Juistem, ik wil echt nog een keer naar zo'n trance feest van armin.
Moet je zeker 18 voor zijn?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Jaa dacht het wel. Is met de meeste feesten. Ik wil nog graag een keer naar trance energy. Is in utrecht dus ben ik ook zo
Trance energy lijkt mij ook zwaar bruut ik ga zeker weten ook daarheen
Juistem, ik wil echt nog een keer naar zo'n trance feest van armin.
Moet je zeker 18 voor zijn?
Jaa dacht het wel. Is met de meeste feesten. Ik wil nog graag een keer naar trance energy. Is in utrecht dus ben ik ook zo
Trance energy lijkt mij ook zwaar bruut ik ga zeker weten ook daarheen
Citaat van Zombymario op 15 oktober 2011, 12:39Denk dat het voor 538 teveel aan de rapkant zit, ben normaal ook niet zo'n fan van rap, maar Gers Pardoel vind ik toch wel vet
Denk dat het voor 538 teveel aan de rapkant zit, ben normaal ook niet zo'n fan van rap, maar Gers Pardoel vind ik toch wel vet
Top nummer, had m nog niet eens gehoord op 538... vreemd :s
Ben ik de enige die 3FM luistert?
En Radio1?
Denk dat het voor 538 teveel aan de rapkant zit, ben normaal ook niet zo'n fan van rap, maar Gers Pardoel vind ik toch wel vet
Top nummer, had m nog niet eens gehoord op 538... vreemd :s
Ben ik de enige die 3FM luistert?
En Radio1?
Citaat van Marciej123 op 15 oktober 2011, 13:10ALheiu gratIis BIER WAAR MOWTK WEZEN JONFR?
YEAEGS SEXY!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Te veel bier op?
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
damnit.. Dat was inderdaad veel bier..
ALheiu gratIis BIER WAAR MOWTK WEZEN JONFR?
YEAEGS SEXY!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Te veel bier op?
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
damnit.. Dat was inderdaad veel bier..
Citaat van PatrickV94 op 15 oktober 2011, 13:32Iemand die zin heeft in een spelletje wordfeud? Username is het zelfde als hier op t forum
Iemand die zin heeft in een spelletje wordfeud? Username is het zelfde als hier op t forum
Citaat van Rikkert. op 15 oktober 2011, 13:34Ja hoor
Ik zal je toevoegen
Pc is gecrashed... Alle instellingen bij Google chrome kwijt... Ik hoop dat alles het voor de rest nog doet en niks kwijt ben...
Toch maar eens opnieuw installeren, en misschien SSD erin doen
Ja hoor Ik zal je toevoegen
Pc is gecrashed... Alle instellingen bij Google chrome kwijt... Ik hoop dat alles het voor de rest nog doet en niks kwijt ben...
Toch maar eens opnieuw installeren, en misschien SSD erin doen
Citaat van Duken op 16 oktober 2011, 18:28Half 7.... toen was ik alweer aan de Duplo met me zoontje.... wereld van verschil
Morgen de vakantie weer voorbij, jullie vakantie start natuurlijk. Klein klein geheimpje, forum upgrade word besproken.
Half 7.... toen was ik alweer aan de Duplo met me zoontje.... wereld van verschil
Morgen de vakantie weer voorbij, jullie vakantie start natuurlijk. Klein klein geheimpje, forum upgrade word besproken.