wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

army of strangers is uit de lucht

VorigePage 4 of 7Volgende

Alle topics zijn samengevoegd. :goed:

35 minuten geleden zei goenie:

Dank je , @Jaccus
Ook al heb ik niets met het beheer te maken, is de bedoeling dat het forum gewoon weer gaat draaien.

super ik hoop snel kwam er graag mooi overzichtelijk

17 hours ago, Skeletor said:

Het verdwijnen van elke NZB Community is aan te merken als een fors verlies @Jaccus, want het aanbod van content wordt steeds kleiner en natuurlijk heeft elke downloader van content wel favorieten onder de verschillende uploaders. Het vervelende is alleen dat die bekende namen eigenlijk leven op bedankjes van trouwe downloaders op de verschillende community 's, maar er zijn nu alweer even snel 3 verschillende NZB Community 's in korte tijd de lucht uit gegaan en van al die bekende namen die daar actief waren hoor je hier op Duken.nl helemaal niets, terwijl de meeste toch hier ook wel een account hebben.

Vanzelfsprekend is het verdwijnen van ieder NZB forum een verlies @Skeletor. Dat is nogal een dooddoener.
Maar ik ben op alle bekende en bestaande NZB communities actief en  zie wel degelijk graduele verschillen in de afzonderlijke topics.

In ieder geval zijn de laatste posten in dit topic hoopgevend en is er een reactie van een "bekende" naam. Dat doet me deugd.

zijn terug online

29 minuten geleden zei snelleleon:

zijn terug online

bij mij nog niet

30 minutes ago, snelleleon said:

zijn terug online

Wie?

AoS (nog) niet volgens mij

We zijn nog steeds druk aan het kijken om het probleem te kunnen oplossen.

grt CF

31 minuten geleden zei captain flame:

We zijn nog steeds druk aan het kijken om het probleem te kunnen oplossen.

grt CF

Dit is waar ik zo vaak op hoop, een reactie van een Admin die meer zegt dan die tientallen speculaties. Bedankt voor je mededeling @captain flame :goed:

laten we duimen gr donna23

Ik duim met je mee !:rofl: Gr. corpet

VorigePage 4 of 7Volgende