army of strangers is uit de lucht
Citaat van Renard op 22 maart 2022, 15:36Zou het iets met de oorlog in Oekraïene te maken kunnen hebben ivm het vreemdelingen legioen?
Zou het iets met de oorlog in Oekraïene te maken kunnen hebben ivm het vreemdelingen legioen?
Citaat van Demo op 22 maart 2022, 16:241 uur geleden zei Jaccus:Dat Army of Strangers (voorlopig?) niet meer "up and running" is, kun je best aanmerken als een fors verlies.
Zij waren de laatste tijd goed bezig en met name het software topic stak kwalitatief en kwantitatief boven de rest uit (groter aanbod dan van andere bekende namen).
Ik wacht met smart op hun terugkeer.....Het verdwijnen van elke NZB Community is aan te merken als een fors verlies @Jaccus, want het aanbod van content wordt steeds kleiner en natuurlijk heeft elke downloader van content wel favorieten onder de verschillende uploaders. Het vervelende is alleen dat die bekende namen eigenlijk leven op bedankjes van trouwe downloaders op de verschillende community 's, maar er zijn nu alweer even snel 3 verschillende NZB Community 's in korte tijd de lucht uit gegaan en van al die bekende namen die daar actief waren hoor je hier op Duken.nl helemaal niets, terwijl de meeste toch hier ook wel een account hebben.
1 uur geleden zei Jaccus:Dat Army of Strangers (voorlopig?) niet meer "up and running" is, kun je best aanmerken als een fors verlies.
Zij waren de laatste tijd goed bezig en met name het software topic stak kwalitatief en kwantitatief boven de rest uit (groter aanbod dan van andere bekende namen).
Ik wacht met smart op hun terugkeer.....
Het verdwijnen van elke NZB Community is aan te merken als een fors verlies @Jaccus, want het aanbod van content wordt steeds kleiner en natuurlijk heeft elke downloader van content wel favorieten onder de verschillende uploaders. Het vervelende is alleen dat die bekende namen eigenlijk leven op bedankjes van trouwe downloaders op de verschillende community 's, maar er zijn nu alweer even snel 3 verschillende NZB Community 's in korte tijd de lucht uit gegaan en van al die bekende namen die daar actief waren hoor je hier op Duken.nl helemaal niets, terwijl de meeste toch hier ook wel een account hebben.
Citaat van AJK77 op 22 maart 2022, 16:38Ik heb gister avond kort contact gehad met een staflid, ze hebben problemen met de servers er word druk aan gewerkt.
Ik heb gister avond kort contact gehad met een staflid, ze hebben problemen met de servers er word druk aan gewerkt.
Citaat van AJK77 op 22 maart 2022, 16:42Wat ik ook al in het andere topic scheef.
Ik heb gister avond kort contact gehad met een staflid, ze hebben problemen met de servers er word aan gewerkt.
Hopen dat ze er weer snel zijn.
Wat ik ook al in het andere topic scheef.
Ik heb gister avond kort contact gehad met een staflid, ze hebben problemen met de servers er word aan gewerkt.
Hopen dat ze er weer snel zijn.
Citaat van Roz_an_Ni op 22 maart 2022, 19:24Ik heb begrepen dat de server de 21ste afliep en niet verlengd. Maar ze zijn druk bezig om dit te herstellen en weer online te krijgen.
Ik hoop het want het is een fijne site.
Greetzzz Roz_an_Ni
Ik heb begrepen dat de server de 21ste afliep en niet verlengd. Maar ze zijn druk bezig om dit te herstellen en weer online te krijgen.
Ik hoop het want het is een fijne site.
Greetzzz Roz_an_Ni
Citaat van FBI op 22 maart 2022, 19:59armyofstrangers. is deze offline?
krijg alleen nog Page could not be loaded, wie weet meer te vertellen
armyofstrangers. is deze offline?
Citaat van Vampire Inspector op 22 maart 2022, 20:12
10 minuten geleden zei FBI:armyofstrangers. is deze offline?
@FBI Zou je volgende keer voordat je een vraag hebt eerst even willen kijken of er al een Topic over loopt? Je bent namelijk nummer 3 die hier een apart Topic over start 🤔
10 minuten geleden zei FBI:armyofstrangers. is deze offline?
@FBI Zou je volgende keer voordat je een vraag hebt eerst even willen kijken of er al een Topic over loopt? Je bent namelijk nummer 3 die hier een apart Topic over start 🤔