army of strangers is uit de lucht
Citaat van Gandalf op 22 maart 2022, 06:47Ik had al per ongeluk ook een vraag gesteld over Army. Bij mij doet Army het ook niet. Iemand al een reden gegevonden?
Ik had al per ongeluk ook een vraag gesteld over Army. Bij mij doet Army het ook niet. Iemand al een reden gegevonden?
Citaat van Earring op 22 maart 2022, 06:56Dat is balen. Ik mis Blackbunny en Vinny27 al heel erg en nu is deze site ook weg. Zonde hoor. Hopelijk komen ze snel terug.
Dat is balen. Ik mis Blackbunny en Vinny27 al heel erg en nu is deze site ook weg. Zonde hoor. Hopelijk komen ze snel terug.
Citaat van JorisTweePinter op 22 maart 2022, 09:11Ik dacht dat het aan mijn compu lag maar inderdaad ik kom sinds gisterenavond terecht op Namecheap met de mededeling
"This domain was recently registered at Namecheap.com. Please check back later!"
OEPS dit is dubbel, onderwerp loopt al: Hier op Duken
Ik dacht dat het aan mijn compu lag maar inderdaad ik kom sinds gisterenavond terecht op Namecheap met de mededeling
"This domain was recently registered at Namecheap.com. Please check back later!"
OEPS dit is dubbel, onderwerp loopt al: Hier op Duken
Citaat van Demo op 22 maart 2022, 11:17Volgens mij worden er nu weer in 3 verschillende topics dezelfde mededelingen gegeven die kennelijk weer oneindig herhaald moeten worden.
Waarom kan dat nu eens niet bij 1 berichtje blijven. Niemand heeft iets aan die herhalingen en de site komt er ook niet sneller door terug.
Volgens mij worden er nu weer in 3 verschillende topics dezelfde mededelingen gegeven die kennelijk weer oneindig herhaald moeten worden. Waarom kan dat nu eens niet bij 1 berichtje blijven. Niemand heeft iets aan die herhalingen en de site komt er ook niet sneller door terug.
Citaat van Demo op 22 maart 2022, 11:18Volgens mij worden er nu weer in 3 verschillende topics dezelfde mededelingen gegeven die kennelijk weer oneindig herhaald moeten worden.
Waarom kan dat nu eens niet bij 1 berichtje blijven. Niemand heeft iets aan die herhalingen en de site komt er ook niet sneller door terug.
Volgens mij worden er nu weer in 3 verschillende topics dezelfde mededelingen gegeven die kennelijk weer oneindig herhaald moeten worden. Waarom kan dat nu eens niet bij 1 berichtje blijven. Niemand heeft iets aan die herhalingen en de site komt er ook niet sneller door terug.
Citaat van richardwiet op 22 maart 2022, 13:20mischien moet duken dan kijken of er iets in de instellingen gezet kan worden van bvb ik zet iets neer en als iemand anders dan ook een topic wil maken dan zegt die van er is al eentje van dat en dan word je door gelinkt naar die topic.
mischien is het maar een idee
mischien moet duken dan kijken of er iets in de instellingen gezet kan worden van bvb ik zet iets neer en als iemand anders dan ook een topic wil maken dan zegt die van er is al eentje van dat en dan word je door gelinkt naar die topic.
Citaat van Demo op 22 maart 2022, 14:0640 minuten geleden zei richardwiet:mischien moet duken dan kijken of er iets in de instellingen gezet kan worden van bvb ik zet iets neer en als iemand anders dan ook een topic wil maken dan zegt die van er is al eentje van dat en dan word je door gelinkt naar die topic.
![]()
Beste @richardwiet,
Ik denk dat dit meer een taakje voor de leden van Duken.nl is die kennelijk niet de moeite willen nemen om even een paar topics terug te lezen en dan ook kunnen zien hoeveel zelfde reacties er al geplaatst zijn. Dit steekt elke keer weer de kop op zodra er een Community uit de lucht is, om wat voor reden dan ook. Ik vindt dit forum vervuiling, maar dat is echt mijn persoonlijke mening. Waar het uiteraard weer op neer gaat komen, is dat er een aantal topics op slot gegooid moeten worden om de boel te stoppen.
40 minuten geleden zei richardwiet:mischien moet duken dan kijken of er iets in de instellingen gezet kan worden van bvb ik zet iets neer en als iemand anders dan ook een topic wil maken dan zegt die van er is al eentje van dat en dan word je door gelinkt naar die topic.
![]()
Beste @richardwiet,
Ik denk dat dit meer een taakje voor de leden van Duken.nl is die kennelijk niet de moeite willen nemen om even een paar topics terug te lezen en dan ook kunnen zien hoeveel zelfde reacties er al geplaatst zijn. Dit steekt elke keer weer de kop op zodra er een Community uit de lucht is, om wat voor reden dan ook. Ik vindt dit forum vervuiling, maar dat is echt mijn persoonlijke mening. Waar het uiteraard weer op neer gaat komen, is dat er een aantal topics op slot gegooid moeten worden om de boel te stoppen.
Citaat van Jaccus op 22 maart 2022, 14:53Dat Army of Strangers (voorlopig?) niet meer "up and running" is, kun je best aanmerken als een fors verlies.
Zij waren de laatste tijd goed bezig en met name het software topic stak kwalitatief en kwantitatief boven de rest uit (groter aanbod dan van andere bekende namen).
Ik wacht met smart op hun terugkeer.....
Dat Army of Strangers (voorlopig?) niet meer "up and running" is, kun je best aanmerken als een fors verlies.
Zij waren de laatste tijd goed bezig en met name het software topic stak kwalitatief en kwantitatief boven de rest uit (groter aanbod dan van andere bekende namen).
Ik wacht met smart op hun terugkeer.....