army of strangers is uit de lucht
Citaat van snelleleon op 23 maart 2022, 21:30bij mij wel
bij mij wel
Citaat van Jaccus op 24 maart 2022, 09:4812 hours ago, snelleleon said:bij mij wel
Dit lijkt mij "nepnieuws" (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT) en niet passen bij een betrouwbare site als Duken.
12 hours ago, snelleleon said:bij mij wel
Dit lijkt mij "nepnieuws" (ERR_CONNECTION_TIMED_OUT) en niet passen bij een betrouwbare site als Duken.
Citaat van Gandalf op 24 maart 2022, 10:1817 uur geleden zei Skeletor:Dit is waar ik zo vaak op hoop, een reactie van een Admin die meer zegt dan die tientallen speculaties. Bedankt voor je mededeling @captain flame
Ik wacht geduldig af!
17 uur geleden zei captain flame:We zijn nog steeds druk aan het kijken om het probleem te kunnen oplossen.
grt CF
Ik wacht geduldig af, succes!
17 uur geleden zei Skeletor:Dit is waar ik zo vaak op hoop, een reactie van een Admin die meer zegt dan die tientallen speculaties. Bedankt voor je mededeling @captain flame
Ik wacht geduldig af!
17 uur geleden zei captain flame:We zijn nog steeds druk aan het kijken om het probleem te kunnen oplossen.
grt CF
Ik wacht geduldig af, succes!
Citaat van Misterkilobyte op 24 maart 2022, 11:39wachten al een mooie tijd hoor, denk dat ze het niet voorelkaar kunnen krijgen al 4 dagen zo volgens mij.
Maar goed hoop houden
wachten al een mooie tijd hoor, denk dat ze het niet voorelkaar kunnen krijgen al 4 dagen zo volgens mij.
Maar goed hoop houden
Citaat van snelleleon op 24 maart 2022, 11:58is terug weg nu
is terug weg nu
Citaat van Flitspaal op 24 maart 2022, 15:22Net contact met de beheerder van Army gehad , en ze komen vandaag of anders morgen weer Online
Er waren i.d.d. wat problemen, maar het gaat allemaal goed komen
Net contact met de beheerder van Army gehad , en ze komen vandaag of anders morgen weer Online
Er waren i.d.d. wat problemen, maar het gaat allemaal goed komen
Citaat van Samuraiplace op 24 maart 2022, 16:27We zijn idd terug online nu .
Grtz CF
We zijn idd terug online nu .
Grtz CF
Citaat van sikke op 24 maart 2022, 18:051 uur geleden zei captain flame:We zijn idd terug online nu .
Grtz CF
beste ik krijg dit te zien
Page could not be loaded
The requested page could not be loaded.
- Check your internet connection and try again.
- Certain browser extensions, such as ad blockers, may block pages unexpectedly. Disable these and try again.
- Army of Strangers may be temporarily unavailable. Please check back later.
1 uur geleden zei captain flame:We zijn idd terug online nu .
Grtz CF
beste ik krijg dit te zien
Page could not be loaded
- Check your internet connection and try again.
- Certain browser extensions, such as ad blockers, may block pages unexpectedly. Disable these and try again.
- Army of Strangers may be temporarily unavailable. Please check back later.